موضوعات پایان نامه مدیریت در زمینه آموزش و توسعه

 همواره مباحث تحقیقی در زمینه آموزش و توسعه برای تنظیم پایان نامه های مدیریت موضوعات جالبی می باشد.

معمولا مباحث مربوط به جنبه های تحقیقی آموزشی و توسعه فرآیند های مرتبط با آن در هر سازمانی اهمیت داشته و این موضوع می تواند مورد توجه محققان قرار بگیرد.

هر گونه عملیات، چه نظامی و چه غیرنظامی در یک غالب سازمانی و یا حتی در یک سامانه ورزشی نیاز به اسلوب کامل و آموزش مناسب دارد.

شرکت های بزرگ مقدار زیادی از سرمایه و بودجه خود را در زمینه تضمین توسعه کامل کارکنان خود صرف می نمایند، این سازمان ها برای انجام این فرآیند ها برنامه مدونی دارند، به کمک این فرآیند ها سازمان ها می توانند به استانداردهای بین المللی حتی بر سر مسائل کوچک دست پیدا کنند.

کنار هم قرار گرفتن همین جزئیات ریز سبب می شود تا در انتها نتیجه مناسب باشد.

آموزش و توسعه موضوعات پایان نامه ای در زمینه آن به طور کلی در سه بسته متمرکز می باشد:

توسعه فرهنگی، تاریخی و اقتصادی رشته های مختلف.

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه در زمینه آموزش و توسعه برای حوزه های مختلف را مشاهده می نمائید.

1- رویکرد سیستماتیک به منظور افزایش سطح بهره وری یک شرکت: شرکت های بزرگ چندین روش آموزشی را برای افزایش تاثیر فرایند رشد کارکنان خود با هم تطبیق می دهند.

2- حصول اطمینان از یک ترکیب کامل از منابع مختلف یک شرکت: در یک شرکت منابع مختلفی اعم از جریان های حقوقی، اقتصادی، بازاریابی، خلاقیت و ... وجود دارد که باید به صورت یکپارچه با هم ترکیب شود.

3- چگونه مدل کاریی HR به توسعه کلی یک شرکت کمک می کند؟: مدل HR نه تنها در مورد استخدام بلکه در مورد ادغام، اکتساب و چند چیز دیگر هم می باشد و برای نوشتن یک پایان نامه جمع و جور بسیار مناسب است.

4- القای رفاقت بین پزشکان، پرستاران و دستیاران یک مرکز مراقبت های بهداشتی: برای اینکه در یک مرکز درمانی بهره وری و کارایی افزایش یابد نیاز است تا همه چرخ دنده های مدیریتی به شکلی مناسب در سر جایشان باشند.

5- تلقین مهارت های اجتماعی و مهارت های کلی توسعه در دانشجویان: توسعه سازمانی با مطالعاتی که فرد در طی سالها انجام داده شروع می شود.

6- تاثیر مشوق ها و مجازات در یک شرکت: سیاست چماغ و هویج

7- بررسی نمونه ای برجسته از شیوه آموزش و توسعه کارکنان و نحوه عملکرد آن در رشد شرکت های بزرگ: نمونه مشخص در مورد شرکت مک دونالد

8- توسعه تاریخی در فرآیند یک سیستم به منظور افزایش توانمندی شرکت در طول زمان

9- چگونه می توان یک کارمند را غرق در سازمان ساخت (سازمان غیر دولتی) زیرا در این سازمان ها عمدتا وعده های پر سود ارائه نمی شود.

برای رشته های مدیریتی به دلیل تعدد کارهای تحقیقی که در طی سال های اخیر به واسطه تعداد زیاد دانشجویان در حال تحصیل در این رشته ها صورت گرفته، موضوعات روتین معمولا مورد تایید نمی باشد.

از همین رو سعی می شود تا موضوعات و فیلد های تحقیقی روز و مناسب به شما ارائه شود.

برای نمونه می توانید از لینک های زیر هم استفاده نمائید.

نمونه موضوع جدید برای پایان نامه مدیریت بازرایابی

نمونه موضوعات پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید