معرفی بانک جدیدترین موضوعات پایان نامه دکتری روانشناسی از آن جهت اهمیت دارد که ما نیازها و علایق دانشجو را مد نظر قرار می دهیم و این بانک به دلیل اهمیت موضوعات آن محرمانه است و در سیستم ایران پژوهش موجود می باشد.

گاهی اینگونه تصور می شود که کفگیر انتخاب موضوع به ته دیگ رسیده است و با توجه به حجم تحقیقات انجام شده در حوزه علوم رفتاری دیگر نمی توان موضوعی جدید انتخاب کرد و شاید بگویید خوش به حال گذشتگان که بهترین موضوعات را برای خود انتخاب کرده اند.

اما واقعا اینگونه نیست. با کمی دقت و داشتن تفکری عمیق تر در می یابیم که عصر امروز عصر گسترش دانش و اطلاعات است .

امروزه تمامی افراد علمی از تجربیات همتایان خود در سراسر دنیا مطلعند و می توانند به مقالات و کتب مختلف دسترسی داشته باشند.

این نکته بسیار مهمی است تا به ما کمک کند که به اندیشه ای نو برسیم. درانداختن طرحی نو و فکری بکر در حوزه پژوهش های آکادمیک به کمک رشد دانش و افزوده شدن به دامنه دستاوردهای بشری راحت تر ممکن است زیرا هر چه بر گستره علم افزوده می شود نقاط مجهول بیشتری نیز خود نمایی می کند و این نقاط مجهول همان آغاز انجام یک تحقیق و پژوهش دانشگاهی است.

تنها نکته مهم این است که محقق باید در این زمینه باید به اندازه گسترش علم و دانش در حوزه علوم رفتاری و روانشناسی به همان میزان خود نیز دانشمند و فرهیخته باشد تا با اشراف بر این دامنه وسیع به مجهولات هوشیار شود و دست به جستجو و کنکاش بزند.

ما در گروه ایران پژوهش همین شرایط را فراهم کرده ایم و قادریم با توجه به علاقه مندی شما بهترین موضوعات را پیشنهاد دهیم.


مشاوره و انجام پروپوزال، پايان نامه ، پروژه و تحلیل آماری با spss:
مشاور:علی محمدی
شماره تماس: 09011853901
ايميل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید