داستان با جشن عقدکنان دختر حاکم شروع می شود؛ زری و یوسف در میهمانی عقدکنان دختر حاکم شرکت می‌کنند. از ورای چند و چون عروسی خواننده با فضای اجتماعی سال‌های ۱۳۲۰ آشنا می‌شود.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
50 صفحه
کد:
265 mt


قسمت هایی از این مقاله:

معرفی شخصیت زن از نظر نویسنده( سیمین دانشور )

دنیای دانشور دنیای زنان است. دانشور حتی بیشتر از زنان نویسنده دیگر از قهرمانان زن در داستان هایش استفاده می کند. از بیست وهفت داستان دانشور شخصیت اول هفده داستان او زن هستند و داستان های دیگر که مردان نقش اصلی را بر عهده دارند ، داستان رابطه مردان با زنان است.

در جزیره سرگردانی دانشور خواسته است از دید یک زن به فرآیند تاریخ و زندگی بنگرد .در این رمان حیرانی زن از دنیای مردانه توصیف نمی شود. زنان آثار خانم دانشور ارزش های نمونه پذیرفته شده جامعه را مورد پرسش قرار می دهند . این زنان ارزش های دنیای مردانه را با تردید می نگرند.

بر اساس گفته ها و نوشته های سطور قبل، هستی ادامه زری است و او در واقع به دنبال پاسخی برای پرسش های ذهن جستجو گرش در دنیای مدرن است . او با تردید به انتظارات جامعه از افراد و درونی کردن و توجیه آنان برای خودشان می نگرد. این هست شدن او موقعی اتفاق می افتد که در بحث با دیگری است. او در چالش با جهان پیرامون و مسائل آن رشد می کند، تردید می کند و تعالی می یابد. هستی دختری است که آرامش را کنار مرد جستجو می کند.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.