این داستان، از زبان شخصیّت اصلی داستان ـ که مردی تنهاست ـ روایت می شود. پس از جنگ او در خانه ای بزرگ تنها زندگی می کند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
20 صفحه
کد:
239 mt


قسمت هایی از این مقاله:

 

این داستان، از زبان شخصیّت اصلی داستان ـ که مردی تنهاست ـ روایت می شود. پس از جنگ او در خانه ای بزرگ تنها زندگی می کند. روزی مرد آلمانی که در همسایگی آنها خانه دارد از او می خواهد که در غیابش از سگ او مراقبت کند.

مرد تنها، برخلاف میلش، می پذیرد که برای مدتی از سگ نگهداری کند. چندی بعد خبر می رسد که، مرد آلمانی در سانحه ی هوایی جان باخته است. مرد به ناچار سرپرستی سگ را قبول می کند. کار پرستاری سگ برای راوی داستان روز به روز سخت تر می شود. و سگ هم نسبت به او هیچ حسی ندارد. غذای درست و حسابی هم نمی خورد و از همه مهمتر مزاحم تنهایی اوست. از این رو تصمیم می گیرد در غذای سگ زهری بریزد و او را به قتل برساند. بعد از آن که غذایش را آلوده کرده برای آنکه شاهد مرگش نباشد، تمام روز از خانه خارج می شود. راوی بعد از بازگشت به خانه با تعجب می بیند سگ زنده است و برخلاف گذشته به استقبال او می آید به او واکنش نشان می دهد. بعد از ساعاتی راوی در کمال شگفتی در فضای خانه صدایی را می شنود صدایی که از اعماق وجود سگ بر می خیزد، ترس تمام وجودش را پر می کند، صدا او را مورد بازخواست و مؤاخذه قرار می دهد و گناهانش را یک به یک به یادش می آورد. راوی به ناچار دست به طپانچه می برد و تیری به سوی سگ شلیک می کند و از هوش می رود. وقتی به هوش می آید درد شدیدی را در شانه ی خود، احساس می کند. سگ را می بیند که بالای سرش ایستاده و زخم هایش را لیس می زند.

با توّجه به این که در بنیاد نظری و همچنین در بخش هایی از همین فصل، به طور کامل درباره ی شخصیّت بحث و بررسی انجام شد. نتایج حاصل به این امر منتج گردید که از یک طبقه بندی مشخصی، برای بررسی شخصیّت ها پیروی شود و همچنین شیوه شخصیّت پردازی نیز بررسی شود.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.