کتاب آموزش حرفه و فن سال اوّل دوره ی راهنمایی تحصیلی که در دفتر برنامه ریزی و تالیف کتاب های درسی تالیف شده دارای 155 صفحه می باشد که از 8 واحد یا بخش تشکیل شده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
72 صفحه
کد:
207 mt


قسمت هایی از این مقاله:

 

کتاب آموزش حرفه و فن سال اوّل دوره ی راهنمایی تحصیلی که در دفتر برنامه ریزی و تالیف کتاب های درسی تالیف شده دارای 155 صفحه می باشد که از 8 واحد یا بخش تشکیل شده است. واحد1 : فناوری و سیستم . واحد2 : کار با برق (الکتریسیته). واحد3: بهداشت. واحد4 : کار با چوب. واحد5: کار با فلز. واحد6: ساختمان سازی. واحد7: خوراک و پوشاک. واحد8: کشاورزی و دامپروری.

همانگونه که در فصل1 نیز گفته شد، صنایع دستی برخی اوقات به هنرهای زیبا نزدیک می شود و برخی اوقات جنبه کاربردی آن بیشتر می شود. در کتاب حرفه و فن بیشتر به جنبه کاربردی صنایع دستی توجه شده است. هر چند تمام رشته های صنایع دستی می توانند به عنوان حرفه مطرح شوند امّا وجود حرفه های جدید و فنون نوین نیاز به آشنایی و آموزش دارند که با توجه به محدودیت کتابها توقع پرداختن به کلیه رشته های صنایع دستی انتظاری غیر منطقی می باشد.

این بخش در 12 صفحه ارائه شده که در صفحه 10 کتاب در قسمت فکر کنید، پرسش درباره ی سیستم بودن دار قالی، از دانش آموز شده است. طبق تعریف کتاب حرفه و فن، سیستم :"عبارت است از محصولی که از تعدادی اجزاء تشکیل شده و اجزاء آن جهت انجام کاری با یکدیگر ارتباط دارند و شامل سیستم های طبیعی مانند درخت، انسان و ... و سیستم های دست ساز همانند خودرو، لامپ و ... می باشد"(آجرلو ودیگران،1390 :43). پرسش درباره ی دار قالی دانش آموزان را به تفکّر و تحقیق در مورد آن ترغیب می کند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.