برای درگیرکردن ذهن، ایجاد سرگرمی، پویایی و جلب توجه به اشتیاق مخاطبین به دنبال کردن و ورق زدن صفحات کتابهای تصویری، باید همواره پی ایده‌های نوین وتکنیک‌هایی متفاوتی باشیم.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
40 صفحه
کد:
101 mt


قسمت هایی از این مقاله:

ایجاد حرکت با تصویرسازی دنباله دار

ارتباط دادن عناصر تصویر با کل صفحات کتاب، و ریتم دنباله‌دار و پیوسته را ایجاد می‌کند. تصویرگر می‌تواند از امکانات دو صفحه روبروی هم به گونه‌ای خلاقانه برای سازماندهی و گسترش ارتباط تصویر بهره بگیرد. ادامه دادن تصویر در صفحه‌ی مقابل و هماهنگ کردن آن با کل صفحات کتاب، باعث جلب توجه مخاطب می‌گردد.

اگر بخواهید به تصویرهای دنباله دار‌تان سیر تاثیرگذاری بدهید، باید از ترکیب بندی‌های تکراری بپرهیزید. لیسا ایوانزر، دقت نظر خاصی به شکلهای روی صفحه و تاثیر آنها بر سیر کلی کتاب داشته است. (سالزبری،1387، 84) ( شکل3-33 و3-34)

در تصویرسازی‌هایی که ریتمی متناوب دارند و در هر دو صفحه‌ی روبروی هم چیدمان شده‌اند، به دلیل آنکه خط ‌تا کاغذ در وسط تصویر قرار می‌گیرد، تصویرگر باید همواره در انتخاب عناصر بصری نزدیک به این مکان دقت عمل داشته باشد. برای مثال قرار دادن چشم یک شخصیت در این ناحیه تاثیری منفی و ترکیبی نامناسب را به دنبال خواهد داشت، مگر در مواردی خاص و استثنایی که یک برنامه ریزی دقیق و منطقی پشت آن وجود داشته باشد. فراموش نکنیم که دو صفحه‌ی روبروی هم اگر چه می‌توانند به صورت یک فریم دیده شوند، اما بهتر است تصاویر هر دو صفحه به صورت مستقل دارای یک ترکیب‌بندی مناسب باشند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.