خلاقیت عبارت است اندیشیدن، صحبت کردن، بازی کردن، خواندن، رقصیدن، نواختن، کسب تجربه به واسته اشیاء، دگرگون کردن مواد و کاربرد ماهرانه عقاید و اهداف.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
37 صفحه
کد:
99 mt


قسمت هایی از این مقاله:

تعریف خلاقیت

خلاقیت عبارت است اندیشیدن، صحبت کردن، بازی کردن، خواندن، رقصیدن، نواختن، کسب تجربه به واسته اشیاء، دگرگون کردن مواد و کاربرد ماهرانه عقاید و اهداف. از این رو فعالیت هنری کودکان خردسال را می‌توان با این توضیح ابتکار و نوآوری دانست. خلاقیت چیزی نیست جز رابطه‌ی جدیدی از رابطه اشیاء و یا نمایندگان آن با تجسم آن بوسیله اشیاء دارای روابط مکانی، زمانی و غیره ...

خلاقیت در 4 تا 5/4 سالگی به اوج خود می‌رسد و سپس با ورود به مدرسه کاهش می یابد احتمالاً فشار بر روی کودکان برای منطبق شدن با محیط مدرسه، مسئولیت و آموزش در مدارس ابتدایی، علت چنین روند نزولی فاحشی است. اما در هر حال نمی‌توان از ایجاد چنین رکودی جلوگیری کرد.(صحاف زاده، 1391، 4)

در رابطه با خلاقیت توسط محققان، تحقیقات گسترده‌ای صورت گرفته است. خلاقیت دامنه‌ی گسترده‌ای دارد و در تمامی رشته‌ها از جمله روانشناسی، جامعه شناسی، آموزش و پرورش، الهیات، مدیریت، زبان شناسی، فلسفه، تکنولوژی، مطالعات بازرگانی، اقتصاد و هنری، جای می‌گیرد. خلاقیت و شیوه‌های آموزش آن به کرات مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.