اصولا ابتدایی ترین برخورد و رویارویی ما با روایت از همین علاقه انسان به شنیدن یا دیدن تجربه زندگی‌های دیگران یا به اصطلاح امروزی ها ( فضولی) نشات می‌گیرد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
56 صفحه
کد:
15 mt


قسمت هایی از این مقاله:

تعاریف مستند

برای فیلم مستند تعاریف متعددی و گوناگونی ارائه شده، برخی از آنها که دیدگاه فلسفی یا ایدئولوژیک خاصی دارند یا تاریخی ترند. سینما با فیلم مستند شروع می شود. برادران لومیر1 نخستین فیلم های سینما را از فعالیت های زندگی روزمره برداشتند. ورود قطار به ایستگاه، خراب کردن دیوار توسط کارگران ساختمانی، صبحانه خوردن کودک در باغ و نظایر آن همه برداشت های از زندگی بودند.

ریچارد میران بارسام2 فیلم غیر تخیلی را این گونه تعریف می کند: در فیلم غیر تخیلی سعی می شود تا احساسی وجود داشته، تا آنجا که که موقعیت اجازه می دهد، هرچه نزدیکتر به واقعیت باسازی شود(بارسام،16:1362).

فیلم غیر تخیلی نیز در تقسیمات سینمایی خود به دو شاخه واقعی3و مستند4 تقسیم می شود. در تعریف فیلم واقعی آمده است: اساسا فیلم های واقعی فاقد پیام به خصوصی است. اما اگر اتفاقا حامل پیامی باشد، که بعضی از فیلم های واقعی دربردارنده ی پیامی هستند، الزاما اجزای دیگر فیلم را تحت الشعاع هم قرار نمی دهند(همان17).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.