مراجعه به سایت های معتبر یکی از روش های تهیه پروپوزال است, برای رشته روانشناسی عمومی در مقطع کارشناسی ارشد نیز این روش وجود دارد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال

متغیرهای اصلی این پروپوزال:
نقش تاب آوری، خودکارآمدی و امیدواری در پیش بینی شادکامی دانش آموزان مقطع متوسطه
عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
شماره:
178


توضیحات :

مراجعه به سایت های معتبر یکی از روش های تهیه پروپوزال است, برای رشته روانشناسی عمومی در مقطع کارشناسی ارشد نیز این روش وجود دارد. در قدم اول یک روانشناس عمومی می تواند راه گشا و حل کننده مشکلات مراجعه کننده باشد. روانشناس عمومی از بررسی های اولیه این تشخیص را می دهد که مشکل اصلی مریض به کدام حیطه بر می گردد. یک دانشجوی روانشناسی عمومی در مقطعی که در حال تحصیل است باید با تمام شاخه های بیماری ها و اختلال های روانی آشنا باشدتا در مواقع لازم به خوبی به مراجعه کننده کمک برساند.

بخش هایی از این پروپوزال:

با توجه به اهمیت تاثیر شادکامی بر حیطه های مختلف زندگی، بحث پیرامون روش های ایجاد و افزایش شادکامی ضروری می باشد.

شادکامی به عنوان یکی از مهمترین نیازهای بشر همیشه ذهن انسان را به خود مشغول کرده است و تحقیقات زیادی در زمینه ی تشخیص صفات افراد شادکام صورت گرفته است. افرادی که شادکامی بیشتری را تجربه می کنند، با محیط اجتماعی بهتر کنار می آیند، چرا که این ویژگی، نیازمند درگیر شدن مکرر در تعامل های اجتماعی است و به دلیل این که افراد خود ر ادر معرض موقعیت هایی قرار می دهند که نیاز به تعامل اجتماعی آن هارا تأمین می کند در نتیجه شادتر می شوند. از آنجایی که دانش آموزان به عنوان منبع و امکانات، جزء منابع اساسی جامعه محسوب می شوند و عملکرد آنها می تواند تحت تأثیر شادکامی قرار بگیرد و همچنین این متغیر می تواند تأثیر بسزایی در افزایش عملکرد و بهبود سطح کارایی این افراد داشته باشد (بختیارپور دشت بزرگ و عابدی، 1381)، انجام چنين پژوهش هايي كمك مي كند با شناسایی نقش عوامل تأثیرگذار نظیر: تاب آوری، خودکارآمدی و امیدواری، را در ارتقای شادکامی بررسی نمود، تا در زمينه ارائه خدمات آموزشي و بهداشتي، اطلاعات مفيد و موثري در اختيار آموزش و پرورش قرار گيرد و با برنامه ريزي مناسب و توزيع عادلانه و مناسب امكانات و تسهيلات، گام هاي اساسي در راستاي افزایش شادکامی و بهبود عملکرد دانش آموزان برداشته شود؛ بنابراین با توجه به نقش مؤثر شادکامی در افزایش بهبود عملکرد تحصیلی و وضعیت روانی این افراد، توجه به موضوع شادکامی در دانش آموزان حایز اهمیت است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.