کودکان قبل از نوجوانی دوست داشتن یک کار را تنها در انجام دادن آنها نمی دانند. علاوه بر این، آنها فکر می کنند کار کردن در مدرسه و یا هر جای دیگری که با انجام فعالیتهای تحصیلی، باعث اعتبار آنان می شود، محبوبیت را برای آنها دنبال دارد.

این نگرش نسبت به کار با ارزشهای جامعه تقویت می شود و بر انتخاب شغل، رضایت و موفقیت شغلی تاثیر می گذارد و مطالعه در ارزشهای شغلی را منجر می شود. شغل وسیله ای برای گذران زندگی است و باعث اعتبار و هویت اجتماعی، وسیله رسیدن به موقعیتهای برتر، اساس احترام و احساس ارزش، فرصتی برای فعالیتهای اجتماعی، منبع لذت ذاتی و فرصتی برای بیان ابتکار و خلاقیت می شود. پریسی در مورد مفهوم کار کارگران مرد بیان می کند: برای اغلب مردان، کار در مرکز زندگیشان قرار دارد و زندگی خود و خانواده شان و موقعیت اجتماعی، اقتصادی آنها را تامین می کند و در نظر آنها مفهوم بسیار گسترده ای دارد. همچنین به عنوان اساس احترام متقابل، باعث روابط اجتماعی در مواقع استراحت می شود و فعالیتی است که به دنبال خود، شادی و نشاط می آورد. در بزرگسالی، اعضاء طبقه بالاتر جامعه نسبت به طبقه پایین تر نظر مساعدتری نسبت به کار دارند. بدون شک، گروه اول به دلیل علاقه بیشتر و اعتبار ذاتی به کار مشغول می شوند.

برای بسیاری از افراد باتجربه، پول اهمیت چندانی ندارد، آنها بیشتر به دنبال فرصتی آزاد (مرخصی از کار) ، اعتبار و رضایت شخصی شان هستند. آنها وقتی بازنشسته و بیکار می شوند، تازه به ارزش کار پی می برند. بررسی نظرات مردم در سنین مختلف نسبت به کار نشان می دهد که تاثیر قابل توجهی در سازگاری با زندگی دارد. عدم تمایل بچه ها نسبت به کار، باعث می شود تا آنها از وظایفشان سرباز زنند و مسئولیتها را بر عهده دیگران بگذارند و این نه تنها باعث عقب افتادگی در مدرسه و دانشگاه می شود بلکه به رابطه پرتنش با والدین، معلمان و همکلاسیها نیز منجر می شود. افرادی که کار را قبول ندارند در شغلشان نیز مانند تحصیلاتشان موفق نیستند. آنها نه فقط از کار، بلکه از خانواده و زندگی اجتماعی احساس نارضایتی می کنند و نمی توانند آنچه را که خواهان آن هستند به دست آورند. به عبارت دیگر، نظر مساعد نسبت به کار علاوه بر اینکه ارزش فرد را بالا می برد منجر به سازگاری او و رضایت کارگر و کارفرما می شود. کسانی که به کار اهمیت می دهند نمی توانند خود را با دوران بازنشستگی سازگار کنند و هیچ فعالیتی از قبیل سرگرمیها و خدمات اجتماعی نمی تواند جانشین رضایت بخشی شود که آنها زمانی از کار داشته اند.

پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی درون گرایی – برون گرایی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی ...
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 32 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 155 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp164


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.