کمال گرایی مرتبط با اضطراب به شکل های متفاوت در افراد متجلی می شود. مثلا، بعضی اشخاص دغدغه شان این می شود که هر کاری را کاملا صحیح انجام دهند و، در نتیجه، گرایش به این پیدا می کنند که بارها تصمیمشان را عوض کنند تا بالاخره از بازده عملشان رضایت بیابند.

عده ای دیگر، برعکس، می کوشند تا هر چه می کنند درست باشد. ممکن است برای تفکر در مورد اینکه چگونه باید رفتار کنند یا کاری را به انجام رسانند وقت زیادی بگذارند، ولی با اعتماد کامل و عزم راسخ دست به اقدام می زنند. کمال گرایی الزاما چیز بدی نیست. رفتارهای کمال گرایانه ی سالم می توانند تلاش سخت کوشانه برای نیل به معیارهای والای دست یافتنی را شامل شوند، یا اینکه اختصاص دادن بی دریغ زمان به چیزهایی را که برای شخص مهم است در بر گیرند، و همین طور تعیین اینکه چه چیزی درست است و چه چیزی درست نیست و چگونه می توان به پیشرفت و بهسازی دست یافت.

لیکن اگر کمال گرایی به حدی برسد که به سلامت و رفاهتان لطمه بزند، نشان دهنده اضطرابای است که دچار اختلال شده. اضطراب: برای شما چه نقشی دارد؟ وقتی برای مدیریت اضطراب به زحمت می افتید، چه می توانید بکنید؟ حالت هایی که اضطراب در این گونه مواقع در بدنتان پدید می آورد . نظیر بی قراری، تپش شدید قلب یا عرق کردن - می توانند باعث پریشانی و سردرگمی بشوند، به خصوص وقتی ناگزیرید در برابر جمع ظاهر شوید و درباره ی موضوعی صحبت کنید. لیکن، مهم این است که با تمرکز بر آنچه باید انجام دهید بر اضطراب تان غلبه کنید. نفس عمیق می تواند مفید باشد، و همین طور تمرین و آمادگی از قبل تا حد امکان. علاوه بر این، عادت کردن به جنبه های ناخوشایند و ناخواندہی اضطراب با انجام دادن مداوم کارهایی که اسباب زحمتتان می شوند. 

هنگامی که، در نتیجه به تحرک در آمدن یک احساس، هشیار و گوش به زنگ شده اید، باید شرایطی را که پس از تحقق وظیفه یا طرح مد نظر قادرند اضطراب تان را تسکین دهند در نظر بیاورید و نسبت به آنها حساس باشید. مثلا فرو نشاندن تأثیرات دیرپا و ماندگار اضطراب می تواند دشوار باشد، پس لازم است راهی سالم را برای آرام کردن خودتان در آن موقعیت از قبل طرحریزی کنید. فعالیت های جسمانی از قبیل تمرین های ورزشی می تواند راهی عالی باشد برای رهایی از انرژی زیادی، یا ممکن است ترجیح دهید با یک دوش آب گرم یا استحمام به خودتان آرامش روحی ببخشید.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال پروپوزال روش تحقیق:
عنوان : بررسی رابطه اضطراب شناختی و جسمانی با کمال گرایی در ورزشکاران
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 24 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 149 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp10


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.