واقعیت وجود انسان این است که همه ما می توانیم هم پاک و مقدس، و هم عاصی و خطا کار باشیم.

کودک در طی دوره ای که در اجتماع حضور دارد، از خود می پرسد که کدام رفتار مقبول اجتماع است و کدام رفتار نیست. با وجود تربیت عالی والدین و مدرسه، هنوز هم افرادی هستند که به راه های خلاف کشیده می شوند. حتی افرادی که با بیشتر شدن سخت گیری های قانون هم موافق هستند، باز هم گاهی از آن سرپیچی می کنند. بی توجهی به چراغ راهنما، سرعت غیر مجاز، یا قماربازی شاید رفتارهایی نباشند که ما را پشت میله های زندان بکشانند، ولی اگر چنین حرکات غیر قانونی جایگزین کمبودهای زندگی ما بشوند، به مرور زمان رشد چنین عادت هایی منجر به شیوه زندگی ای ضداجتماعی می شوند.

اگر همیشه از خود می پرسید که میزان مقاومت انضباط درونی شما در برابر گرایش های غیرقانونی چقدر است، بدانید که تنها نیستید. سؤال اصلی این است: چرا برخی در برابر اغواها مقاوم هستند ولی برخی سریع تسلیم می شوند؟ یکی از پاسخ ها این است که این مسأله به ساختار روانی درونی ما بستگی دارد. وقتی دانه وسوسه ای روی خاکی می افتد که آماده نگهداری آن است، تبدیل به گیاه می شود. تفسیر جست و جو و تحقیق برای یافتن ویژگی های رفتاری که نمایانگر گرایش به قانون شکنی باشند، پیشینه زیادی دارد.

حدود چهل سال، افراد بزهکار موضوع جذاب بازرسی ها بودند. بررسی های قدیمی به این نتیجه رسیده بودند که بزهکاری حاصل کمبودهایی مانند فقر، از دست دادن خانواده یا بی خانمانی هستند، ولی تحقیقات اخیری که روان پزشکانی مانند یوشل استون و سامنو انجام دادند، نشان داد که اینها تنها عوامل منجر به قانون شکنی نیستند و حتی می توانند برای افرادی که در چنین شرایطی بزرگ شده اند، عامل پیروی از قانون باشد. بررسی های اخیر نشان می دهند که افکار اشتباه و رفتارهای نادرست مهم ترین عوامل اعمال غير قانونی هستند. برای مثال می توانیم به احساس سرخوردگی، یا مورد انتقاد شدید دیگران قرار گرفتن یا حتی بزرگ بینی اشاره کنیم. در کتابی دو جلدی، با نام شخصیت های بزهکار محققان به پنجاه ویژگی این افراد اشاره کرده اند که ما ده مورد را در این آزمون بیان کردیم.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال پروپوزال روش تحقیق:
عنوان : مقایسه ویژگیهای شخصیت در افراد بزهکار و افراد غیر بزهکار
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 28 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 172 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp05


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.