اصلی ترین مسئولیت مدیریت برقراری تعادل میان کیفیت و هزینه های دستیابی به آن است. این هدف می تواند به بهترین شکل از طریق تحلیل عناصر هزینه های کیفیت برآورده شود.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر هزینه های کیفیت

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
44 صفحه
شماره:
481


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

یکی از وظایف مهم مدیریت برقراری تعادل میان کیفیت و هزینه های دستیابی به آن است. این هدف می تواند به بهترین شکل از طریق تحلیل عناصر هزینه های کیفیت برآورده شود. معمولا سازمان ها هزینه-های کیفیت را به طور مشخص محاسبه نمی کنند زیرا چنین هزینه هایی برای تهیه ترازنامه سود و زیان شرکت لازم نیست، اگرچه آنها می توانند تاثیر مهمی بر سودآوری شرکت داشته باشند. در غیاب نظام ارزیابی هزینه های کیفیت چنین سازمان هایی نمی توانند منشا این هزینه ها را دریابند و نحوه کنترل آنها را مشخص کنند و نیز چون هیچ گونه الزام قانونی برای جمع آوری و گزارش دهی هزینه های کیفیت وجود ندارد، آنچه در این هزینه ها می گنجد متغیر و متفاوت است (جواهریان، 1378).

بررسی های انجام شده نشان می دهد که هزینه های کیفیت اغلب مقادیر بالایی را به خود اختصاص می دهند. در بسیاری از شرکت ها این هزینه ها بیش از 20 درصد فروش و حدود 25 تا 40 درصد هزینه های عملیاتی را تشکیل می دهند (کامپانلا ، 1999).

از طرفی سازمان ها باید در عصر فناوری اطلاعات در بازاری چالش برانگیز به رقابت بپردازند. بازاری که بسیار متغیر، پیچیده، چند رقیبه و مبتنی بر مشتری است. بسیاری از سازمان ها در پاسخ به فشارهای تجاری، تلاشی مداوم جهت ارتقای کیفیت و بهره وریشان دارند. سازمان ها می توانند با افزایش خروجی، کاهش هزینه ها، افزایش سریع تر خروجی نسبت به هزینه ها و ترکیبی از این روش ها، بهره وری خود را افزایش دهند. فناوری اطلاعات به شکل گسترده هم برای بهبود کیفیت و هم بهره وری مورد استفاده قرار می گیرد غالبا بیان می شود که فناوری اطلاعات مهمترین عامل افزایش بهره وری و کاهش هزینه-هاست (فرید فتحی، 1389).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.