آموزش تبدیل فایل پاورپوینت به وورد به صورت تصویری

 بسیاری از دانشجویان فایل های پاور پوینت در اختیار دارند که قصد دارند آنرا به صورت وورد در اختیار داشته باشند در ادامه آموزش تبدیل فایل پاور پوینت به وورد را به صورت تصویری مشاهده می کنید.

شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که اصلا چه ضرورتی دارد ما فایل پاورپوینت را به فرمت وورد تبدیل کنیم.

بسیاری از اساتید در سر کلاس های درس به خصوص در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری مطالب درسی را با فایل های پاورپوینت ارائه می کنند.

در انتهای ترم تحصیلی دانشجو به دنبال پرینت جزوه کلاسی استاد می باشد اما از آنجایی که فایل پاورپوینت به صورت اسلاید می باشد برای پرینت کردن آن هم حجم زیادی کاغذ مصرف می شود و هم اینکه با وجود این هزینه اضافی، نتیجه چندان رضایت بخش و جالب نمی باشد.

راه ساده و پیش پا افتاده این است که از فایل پاورپوینت کپی و در یک صفحه وورد پیست کنید که این فرآیند در پاورپوینت های طولانی با بیش از 300 اسلاید کاری غیر منطقی و زمان بر می باشد.

شرکت مایکرو سافت یک نوع خدمتی را فراهم آورده که بدون استفاده از نرم افزار خاصی می شود تبدیل فایل پاورپوینت به وورد را انجام داد.

معمولا در حال حاضر عمده محققین از وورد نسخه 2010 یا 2013 استفاده می کنند و کمتر پیش می آید که از نسخه های 2007 یا 2003 استفاده کنند.

از همین رو ما در این پیج نحوه تبدیل فایل پاورپوینت به وورد در نسخه های 2010 و 2013 را به صورت تصویری آموزش می دهیم.

تبدیل فایل powerpoint به ورد در نسخه 2010: در ابتدا فایل پاورپوینت مورد نظر را باز کنید و سپس مسیر زیر را مطابق با شکل زیر دنبال کنید:

File > Save & Send > Create Handouts > Create Handouts

به همین سادگی نسخه پاورپوینت مورد نظر شما تبدیل به وورد می شود.

تبدیل فایل powerpoint به ورد در نسخه 2013:

برای تبدیل فایل powerpoint به ورد در نسخه 2013 فرآیند مشابه حالت مربوط به نسخه 2010 می باشد.

در نسخه 2013 هم ابتدا باید فایل پاورپوینت مورد نظر خود را باز نمائید و سپس بعد از طی مسیر زیر تبدیل فرمت مورد نظر شما اتفاق می افتد.

File > Export > Create Handouts > Create Handouts

بعد از طی این مسیر با صفحه ای مطابق با شکل زیر مواجه خواهید شد که در این پنجره شما باید نحوه آرایش مطالب و اسلایدها در صفحه وورد را انتخاب نمائید، بعد از انجام این انتخاب باید دکمه Ok رو بزنید.

اکنون فایل مورد نظر شما به صورت وورد می باشد.

در وب سایت مجموعه ایران پژوهش تلاش می شود تا با ارائه آموزهای مختصر و مفید خدماتی مناسب به دانشجویان ارائه شود.

در ادامه و با مراجعه به لینک چگونه از مشکل بهم ریختگی فونت در ورد جلوگیری کنیم؟ می توانید به سادگی این مشکل را که برای عده زیادی از دانشجویان و محقان پیش می آید به سادگی رفع و رجوع نمائید.

موارد مشابه را هم برای شما در ادامه قرار داده ایم.

برای نوشتن رزومه یا cv چه باید کرد

منظور از اصطلاح Impact factor در مقالات چیست؟


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید