برخورداری از سطح قابل قبولی از سلامت ، حق مردم است و این ، یک واقعیت انکار ناپذیری است که کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت در کنفرانس آلماتا در سال 1978 متفقا بر آن تاکید داشتند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
31 صفحه
کد:
1778 mg


فهرست عناوین این مقاله:

ا- مکانیزم و عملکرد سیستم ABC اهمیت فرایند بودجه ریزی عملیاتی در بخش سلامت و بیمارسته سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت (Activity Based Costing) مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم ABC طبقه بندی هزینه ها- نقاط ضعف و قوت هزینه یابی بر مبنای فعالیت - محاسبه هزینه های تمام شده در یک بیمارستا سیاست های کلان اقتصادی در بخش سلامت ن- مطالعات خارجی- منابع


قسمت هایی از این مقاله:

برخورداری از سطح قابل قبولی از سلامت ، حق مردم است و این ، یک واقعیت انکار ناپذیری است که کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت در کنفرانس آلماتا در سال 1978 متفقا بر آن تاکید داشتند.

در اقتصاد بهداشت نیز ، اعتقاد نیز ، اعتقاد بر این است که تامین سلامت افراد ، مسئله ای است که با کمی درآمد ، پایین بودن طبقه اجتماعی ، نژاد و مذهب عرضه نشود و با محدودیتی برای عرضه آن فراهم نگردد.

هر فرد انسانی حق دارد که در تمام طول عمر خود ، از امکانات بهداشتی برای رسیدن به حد اعلای تندرستی برخوردار شود(احمدی 1387).

اصل بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، برخورداری از تامین اجتماعی و خدمات بهداشتی و درمانی را به صورت حقی همگانی برشمرده و دولت را مکلف نموده است که خدمات و حمایت های مربوطه را از محل درآمدهای عمومی و درآمدهای حاصل از مشارکت مردم ، برای تمام آحاد مردم تامین نماید(احمدی 1387).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.