مقاله زیر درباره خدمات می باشد. و شامل: تعریف خدمات- ویژگی های خدمات و تفاوت آنها با کالا- هستة اصلی و تکمیلی خدمات- آمیختة بازاریابی خدمات (p7)- ویژگی های محصولات صنعت گردشگری- پیشینه و تاریخچه موضوع پژوهش و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
26 صفحه
کد:
1054 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره خدمات می باشد. و شامل: تعریف خدمات- ویژگی های خدمات و تفاوت آنها با کالا- هستة اصلی و تکمیلی خدمات- آمیختة بازاریابی خدمات (p7)- ویژگی های محصولات صنعت گردشگری- پیشینه و تاریخچه موضوع پژوهش- پژوهش های داخلی- پژوهش های خارجی- منابع فارسی- منابع لاتین.

به دلیل تنوع خدمات، تعریف آنها همواره کاری دشوار بوده است. آنچه این امر را پیچیده تر می کند این واقعیت ات که به دلیل نامحسوس بودن اکثر داده ها و ستاده ها، غالباً درک و تشخیص رههای انجام و عرضة خدمات آسان نیست. در انجا دو دیدگاه وجود دارد که محور اصلی را در بر می گیرد:

• خدمت، کار و عملی است که به وسیلة یک طرف به طرف مقابل عرضه می شود گرچه ممکن است این روند با یک محصول فیزیکی در ارتباط تنگاتنگ باشد، اما این عمل لزوماً نامحسوس است و معمولاً به مالکیت هیچ یک از عوامل تولید منجر نمی گرد.

• خدمات، نوعی فعالیت اقتصادی اند که با پیامد ایجاد تغییر مورد نظر در دریافت کنندة خدمت - یا به نیابت از او - در مکانها و زمانهای خاص برای مشتریان ایجاد ارزش می کنند و منافعی را مهیا می نمایند (لاولاک و رایت،2011).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.