پروژه ی زیر درباره بیمه عمر می باشد. و شامل: تعریف واژه بیمه-سیر تحول بیمه- تاریخچه بیمه در ایران- نگاهی به وضعیت بیمه‌های زندگی در ایران- چشم انداز آینده بازار بیمه های زندگی- بیمه عمر- ترکیب های متعددی از انواع بیمه های عمر و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
23 صفحه
کد:
1051 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره بیمه عمر می باشد. و شامل: تعریف واژه بیمه-سیر تحول بیمه- تاریخچه بیمه در ایران- نگاهی به وضعیت بیمه‌های زندگی در ایران- چشم انداز آینده بازار بیمه های زندگی- بیمه عمر- ترکیب های متعددی از انواع بیمه های عمر- بیمه عمر و سرمایه گذاری- کاربرد انواع بیمه های عمر- نحوه پرداخت حق بیمه در بیمه عمر و سرمایه گذاری- مزایای مختلف بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری-سابقه تحقیق یا پیشینه تحقیق- تحقیقات داخلی- تحقیقات خارجی- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

نخستین نوع بیمه که قبل از سده نوزدهم مورد عمل قرار گرفته،بیمه باربری دریایی است.بقیه رشته ها کم وبیش بعد از انقلاب صنعتی به تدریج از این زمان به بعد شروع شده است.به نظر بسیاری از مؤلفان،بیمه به مفهوم واقعی و امروزی آن در سده چهاردهم به وجود آمده است.سوابق تاریخی نشان می دهد که در سال 1393 در یک دفتر رسمی در ژنو،طی یک ماه 80 قرارداد بیمه منعقد شد.در زبان انگلیسی،به بیمه نامه policy گفته می شود که به نظر می رسد ریشه اش همان "police" باشد.کم کم به علت نیاز های بین المللی،قواعد و اصول گوناگونی به شکل ماده هایی در قرارداد بیمه گنجانده شد به نحوی که امروزه پس از قرن ها هنوز بعضی از این قواعد در حقوق بیمه باقی مانده است(کریمی،1382، 24-25).


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.