پژوهش زیر درباره بهره وری نیروی انسانیمی باشد. و شامل: تاریخچة بهره وری- لزوم توجه به بهره وری در ایران- مؤلفه های بهره وری- راهبردهای بهره وری- راهبرد تحول و نوآوری- عوامل مؤثر بر بهره وری و .... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
34 صفحه
کد:
956 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره بهره وری نیروی انسانیمی باشد. و شامل: تاریخچة بهره وری- لزوم توجه به بهره وری در ایران- مؤلفه های بهره وری- راهبردهای بهره وری- راهبرد تحول و نوآوری- عوامل مؤثر بر بهره وری- عوامل مطرح شده توسط سومانس - عوامل مطرح شده توسط پروكپنكو- اندازه گیری بهره وری- اندازه گیری بهره وری كل- اندازه گیری بهره وری عامل سرمایه- پیشینه تحقیق- پیشینه تحقیقات داخلی- پیشینه تحقیقات خارجی- منابع.

از اوايل دهه 1960 به موضوع انسان توجه بيشتري شده و علاوه بر حركات فيزيكي او در محيط كار، با مسائل روحي و رواني، نگرش شخص به كار و زندگي و همچنين رفتار او با همكاران و مديران مورد بررسي قرار گرفت و فنون انسان محور ارتقاي بهره‌وري توسعه يافت. از سوي ديگر موفقيت‌هايي كه ژاپني‌ها در توسعه صنعت كسب نمودند، موجب تقويت نگرش انسان محوري در مديريت شد و مفاهيم و فنوني نظير سيستم پيشنهادات. كيفيت نيروي كار و حلقه‌هاي كنترل كيفيت و … به وجود آمدند(ناظم و رحمتی، 1387، 54).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.