تعریف و شیوع اختلالات عاطفی رفتاری، مسائل مشکلی هستند که درباره شان اتفاق نظر وجود ندارد. سؤال این است که آیا این مسائل قبلا هم وجود داشته اند؟

یا مشکلات منحصر به فردی هستند که رشد تکنولوژی، تغییرات اجتماعی و تغییر سبک زندگی مردم آنها را به وجود آورده است؟ برخی بر این باورند که چون در قرون گذشته زندگی ساده بود و مسائل به راحتی حل می شد، این گونه اختلالات بین کودکان و نوجوانان به ندرت اتفاق می افتاد. شاید زندگی در قرون گذشته واقعا ساده بوده باشد ولی آنچه از منابع موجود استنباط می شود این است که تشخیص کودکان با اختلالات عاطفی رفتاری مسئله بسیار مهمی بوده است ارتباط دادن مسائل امروز به مشکلات گذشته امر مهمی است که اکنون با آن روبرو هستیم. اگر ارتباط مشکلات موجود با مسائل گذشته روشن نشود و ما فکر کنیم این مشکلات از شرایط کنونی ناشی شده اند، در حل این مشکلات دچار اشکال خواهیم بود. هر چند آگاهی از تاریخ تضمین نمی کنند که اشتباهات گذشته تکرار نشوند.

 

غفلت از تاریخچه باعث می شود هیچ پیشرفتی در حیطه مشخصی به معنی واقعی صورت نپذیرد. بنابراین ملاحظه زمینه های تاریخی مسائل کنونی به ما کمک فراوانی می کنند معلمان در هر دوره ای از تاریخ با مشکلات اداره و تدریس کودکانی که مخل نظم کلاس بوده اند، مواجه بوده اند (برائن ، ۱۹۸۵ و وینزر، ۱۹۹۳). در طول تاریخ نوجوانانی بوده اند که باعث یأس و ناامیدی والدین یا سایر بزرگسالان شده اند، قوانین را زیر پا گذاشته اند و مزاحمتی برای افراد جامعه فراهم آورده اند. شناسایی ریشه های تاریخی آموزش ویژه برای دانش آموزان مبتلا به اختلالات عاطفی رفتاری، امر ساده ای نیست.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال نارسایی توجه – بیش ‌فعالی در کودکان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 24 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 145 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp34


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.