در همه سطوح تحصیلی برخی از دانش آموزان در برابر دیگران از مقبولیت کمتری برخوردارند یا از طرف دیگران طرد می شوند.

آنها کسانی هستند که نگرشهای نامطلوبی به مدرسه دارند. دانش آموزانی که جزء اقلیتهای مذهبی، قومی یا به طور کلی گروه های اقتصادی- اجتماعی پایین هستند از طرف دیگران مقبولیت ندارند. علاوه بر این، آنها در مدارس ابتدایی یاد می گیرند جوایزی که مدارس به آنها می دهند به صورت نمره و جوایز مورد دلخواه معلمان است و اکثر افراد آن را می پذیرند. حتی اگر سعی کنند این گروه ها را شناسایی کنند، آنها مقبولیتشان را از دست می دهند. دانش آموزانی که از نظر جسمی معیوب هستند و قادر به انجام فعالیتهای کلاسی خود نیستند در می یابند که باید از انجام آن فعالیتی خودداری کنند که همکلاسهایش لذت می برند.

اگرچه ممکن است در فعالیتهای اجتماعی مدرسه مانند کلوپها، گروه ها و سازمانهای مذهبی شرکت کنند، اما آنها سازمانهای معروفی نبوده و به مقبولیت اجتماعی مربوط نیستند. دوری کردن از مدرسه و دستخوش احساسات شدن فرصتهای دانش آموز را برای شرکت در فعالیتهای فوق برنامه کم می کند و به نوبه خود از اهمیت مقبولیت اجتماعی نیز می کاهد. در مقطع راهنمایی و دبیرستان و دانشگاه این امر به نگرشهای دانش آموز به آموزش اثر نامطلوبی خواهد داشت. دانش آموزانی که مقبولیت اجتماعی ندارند کسانی هستند که قادر به رشد فعالیتهای فیزیکی و ذهنی نیستند.

سن کودکان از لحاظ اندازه بدنی و نوجوانان از لحاظ بلوغ جسمی مورد قضاوت قرار می گیرند، کودکانی که نسبت به سنشان بزرگتر هستند انتظار می رود که با هوش تر باشند و نوجوانانی که زود به سن بلوغ می رسند به نظر می رسد که رفتارشان بهتر باشد. اگر کودکان بزرگ با نوجوانانی که زود به سن بلوغ می رسند در کلاسی نباشند که ظاهرا شبیه دیگر دانش آموزان باشند، همکلاسیهایشان آنها را افرادی «احمق» تلقی می کنند و این امر مقبولیت آنها را نفی خواهد کرد. انحرافات چشمگیر در زمینه هوش همان طور که در قسمت عوامل و تعیین کننده های شناختی توضیح داده شد بر مقبولیت دانش آموزان از همه گروه های سنی اثر می گذارد. دانش آموزانی که از نظر اجتماعی پر جنب و جوش باشند، بویژه در طول سنین نوجوانی اغلب در مدارس جدید نسبت به مدارس قبلیشان از مقبولیت کم افراد لذت می برند. بخشی از آن مربوط به تفاوت در علایق و ارزشهاست.


پروپوزال همراه با پنج فصل پایان نامه

مشخصات پروپوزال و پروژه:
عنوان : بررسی ارتباط طرد - پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان ابتدایی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 34 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 165 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp20


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.