با مراجعه به سایت های مرتبط می توانید نمونه پروپوزال آماده کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را مشاهده کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی میزان تأثیر رشد غیر بهینه مخارج دولت در ناکارایی شاخص مالیات به هزینه های دولت


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
شماره:
346


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

با مراجعه به سایت های مرتبط می توانید نمونه پروپوزال آماده کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را مشاهده کنید. دانشجویان در رشته مدیریت بازرگانی توانائی ارزیابی راه حل های مختلف در مورد حل مسئله و تصمیم گیری و اجرای تصمیمات را پیدا خواهند کرد. دانشجویان در این رشته می توانند نقش مدیریت در امور بازرگانی را مطالعه کنند و با ایده های جالبی که از خود می توانند بدهند در بهبود روش های بازرگانی کشور نقش ایفا کنند. رشته ی مدیریت بازرگانی در ابتدا تربیت مدیران برای اداره ی سازمان های دولتی و خصوصی بوده است. پس دانشجویانی که فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی هستند می توانند سازمان های دولتی و خصوصی مختلف را اداره کنند.

با نگاهی به اهداف مدون برنامه چهارم و پنجم توسعه و همچنین برنامه راهبردی سازمان امور مالیاتی ایران،میتوان توجه به مالیات را منبع اصلی تامین درآمد دولت و تغییر نگاه به درآمدهای نفتی از منبع درآمد دولت به سرمایه ملت مشاهده کرد.این درحالی است که سال شروع برنامه چهارم توسعه با اولین سال سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران به عنوان سند میثاق ملی و نقشه راه،هم زمان بوده و مهمترین سند بالا دستی کشور پس از قانون اساسی است. بر اساس این سند در افق 1404 ایران را،کشوری توسعه یافته،برخوردار از سلامت،رفاه،توزیع مناسب درآمد،عدالت اجتماعی به دور از تبعیض و فقر ،جایگاه اول اقتصادی در سطح منطقه،رشد سریع و پر شتاب اقتصادی و اشتغال کامل میداند.

اما رسیدن به جایگاه و دستیابی به چنین شاخصه هایی بدون داشتن بخش مالیاتی پر رونق و فعال امکان ناپذیر است.به عبارتی دستیابی به شاخصه های فوق در افق 1404 بدون تامین مالی میسر نیست.حال آنکه مالیات عمده ترین منبع مالی محسوب میشود و همچنین پیشرو بودن را در منطقه میتوان از مهمترین ویژگی های پنجگانه چشم انداز ترسیمی برای سازمان امور مالیاتی کشور محسوب کرد. از این روست که در این تحقیق ما به دنبال بررسی عوامل موثر بر نسبت مالیات به هزینه های دولت که یکی از شاخص های مفید برای مقایسه جایگاه ایران بین کشورهای منطقه سند چشم انداز میباشد، هستیم که میتواند جزو با اهمیت ترین شاخص ها در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان امور مالیاتی کشور باشد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.