سایت اینترنتی ما این امکان را فراهم کرده است که دانشجویان رشته مدیریت صنعتی بتوانند پروپوزال روش تحقیق رشته خود را به صورت سریع دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
 امکان­سنجی پیاده­سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی  RFIDدر مبارزه با قاچاق کالا
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
23 صفحه
شماره:
269


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

سایت اینترنتی ما این امکان را فراهم کرده است که دانشجویان رشته مدیریت صنعتی بتوانند پروپوزال روش تحقیق رشته خود را به صورت سریع دانلود کنند. دانشجویانی که رشته ی مدیریت صنعتی را برای تحصیل در مقاطع بالاتر انتخاب می کنند بایستی بدانند که توجه این رشته به بهره وری ماشین ها و نحوه قرار گرفتن آنها معطوف می باشد. توجه این رشته علاوه بر نکته ای که در بالا ذکر شد ,به واحدهای صنعتی, کارگرها و نحوه انجام کار نیز متمرکز شده است .پس دانشجویانی که در این رشته تحصیل می کنند بایستی به تمامی این نکته ها توجه ویژه داشته باشند. امروزه ضرورت شناسایی خودکار عناصر و گردآوری دادههای مرتبط با آنان بدون نیاز به دخالت انسان جهت ورود اطلاعات در بسیاری از عرصه های صنعتی، علمی، خدماتی و اجتماعی احساس میشود.

در پاسخ به این نیاز تاکنون فناوری های متعددی طراحی و پیاده سازی شده است. یکی از جدیدترین مباحث مورد بحث دانشمندان جهت شناسایی افراد یا کالاها، استفاده از سیستم شناسایی با کمک فرکانس رادیویی است (Langheinrich,2009). این فناوری با قابلیت های بی نظیر خود از زمان ورود به عرصه کنونی بیش از سایر فناوری های شناسایی مورد توجه قرار گرفته و تحول عظیمی در دنیای امروز پدید آورده است تا آنجا که به عنوان یک انقلاب در عصر حاضر شناخته شده است(مقدسی، سبحان منش،1388). در راستای اهمیت مفهوم حضور کامپیوتری در همه جا برچسب های شناسایی با کمک فرکانس رادیویی می توانند رابطه متقابل ما با ساختارهای پردازشی را حتی در برخی موارد درونی نیز تغییر دهند. این فواید سرمایه گزاران، مخترعین و تولیدکنندگان را ترغیب می کند تا شناسایی با کمک فرکانس رادیویی را برای حوزه وسیعی از کاربردها توسعه دهند

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.