نوشتن پروپوزال پایان نامه های کارشناسی ارشد مدیریت

 نوشتن طرح های پروپوزال و پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مدیریت در مراکز تحقیقی مختلف شرایط متفاوتی دارد.

در حال حاضر تعداد زیادی مراکز آموزشی و مووسات آموزش عالی در سراسر کشور دانشجو می پذیرند.

سطوح این دانشگاه ها و مراکز آموزشی بسیار مختلف می باشد.

مثل روز روشن است که با توجه به رویه نامناسب سیستم های آموزش عالی کشور بسیاری از دانشجویانی که در این مراکز در سراسر کشور در حال تحصیلند آمادگی تحقیقی لازم را ندارند.

این در حالی است که برای دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری انجام طرح های تحقیقی در غالب پروپوزال، پایان نامه، سمینار و ... الزام می باشد و بدون انجام اینگونه فعالیت ها به دانشجو مدرکی داده نمی شود.

برای این دسته از دانشجویان راهی که در این وضعیت منطقی تر به نظر می رسد کمک گرفتن از اساتید راهنما، مشاور و ... می باشد که اگر قضاوت نا به جا نکنیم بیش از 60% اساتید راهنما در دانشگاه های کشور همراهی با دانشجو انجام نمی دهند و این وضعیت در دانشگاه هایی که سطح علمی و تحقیقی دانشجویان کمی ضعیف تر می باشد

بدتر هم هست. جالب اینجاست که در بسیاری از دانشگاه ها دانشجو در ابتدا باید پروپوزالش را بنویسد، بعد از اینکه تاییدش را ازشورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه گرفت تازه بر اساس موضوع کاریش استاد راهنمایش را انتخاب نماید.

این در حالی است مه مهمترین بخش طرح های تحقیقی انتخاب موضوع و نوشتن پروپوزال می باشد.

دانشجویی که قادر باشد تا پای انتخاب موضوع مناسب و نوشتن پروپوزال و اخذ تایید آن پیش رود مطمئنا در ادامه راه نیاز به کمک ندارد.

شاید اینجا مجالی برای مطرح نمودن اینگونه بحث های نباشد.

مراد از این گونه بحث ها فقط تلنگری می باشد که مدیران آموزشی و تصمیم گیرندگان مهم این بخش ها باید به آن واقف شوند.

هر چند که فرمایش حضرت امیر بین شخص خوابیده و آن که خود را به خواب زده فرق بسیار وجود دارد. به امید آنکه شرایط آموزشی در کشور ما روز به روز بهتر شود و زمینه هایی ایجاد شود که هر کسی به فراخور وضعیتی که دارد راهی مناسب هم انتخاب نماید.

نخبگان دانشگاهی در زمینه رشته مدیریت در دپارتمان مدیریت و حسابداری مجموعه تحقیقی ایران پژوهش برای آن دسته از عزیزانی که شرایط مناسبی برای انجام طرح های تحقیقی خود ندارند،

خدمات مشاوره ای و راهنمایی های تحقیقی را از مرحله انتخاب موضوع و مقاله بیس تا نوشتن پروپوزال و پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری قابل ارائه دارند.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید