مشاوره نوشتن پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت حسابداری

 در ایران پژوهش مشاوره نوشتن پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت حسابداری توسط کارشناسانی خبره ارائه می شود.

در زمینه تحصیلات دانشگاهی، دانشجویان در گروه های مختلف تحصیلی فعالیت علمی انجام می دهند و حیطه این فعالیت های علمی گاهی به حدی از هم دور می باشد که دانشجویان این رشته ها هیچ درک مشترکی از هم ندارند.

برای مثال یک دانشجوی رشته پزشکی به هیچ وجه نمی تواند فیلد تحصیلی یک دانشجوی نرم افزار و یا یک دانشجوی مهندسی برق مخابرات را درک کند.

در بین همه رشته های تحصیلی یک نقطه مشترک وجود دارد و آن هم این می باشد که در هر رشته ای، دانشجویی که تحصیل می کند ممکن است به سمت مدیریت برگزیده شود.

برای مثال آقای دکتر هاشمی که متخصص چشم هستند و در دولت آقای روحانی مدیریت وزارت بهداشت را بر عهده دارند.

و متعدد هستند مهندسان و دوستان حقوقدان که مدیریت یک سازمان و یا مجموعه را بر عهده دارند.

با پیشرفت تکنولوژی و سطح معلومات عمومی، دیگر مدیریت به سبک و سیاق قبل به سادگی میسر نمی باشد.

یک مدیر باید با راهکارها و الگوریتم های رفع چالش در سازمان خود آشنایی داشته باشد و بتواند برنامه های بهینه را برای پیشبرد اهداف سازمان معرفی نماید.

اما مدیریت سازمان های هم متفاوت می باشد.

سازمان ها و یا مجموعه های کاری می توانند دولتی و خدماتی باشند و یا خصوصی و تولیدی، بنابراین رشته مدیریت هم باید گرایش بندی داشته باشد که به همین شکل هم می باشد.

مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی و ... که هر کدام از این گرایش ها خود به چند زیر شاخه تقسیم می شوند.

هر مجموعه و شرکتی با هر نوع فعالیتی که داشته باشد مطمئنا گردش مالی خواهد داشت پس صرف نظر از نوع فعالیت سازمان حضور یک متخصص مدیریت حسابداری در هر مجموعه ای یک الزام می باشد.

کارشناسی ارشد مدیریت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت به دانشجویی اهدا می شود که در یک پروسه تحصیلی دو ساله با فعالیت علمی و تحقیقی در یک مرکز علمی معتبر (تحت نظارت وزارت علوم) واحد های تئوری و تحقیقی مربوط به گرایش تحصیلی خود را گذرانده باشد.

معمولا افرادی جذب رشته های مدیریتی می شوند که علاقه مند ورود به مباحث مرتبط با نقش رهبری و طراحی و پیاده سازی برنامه های مختلف تئوری و عملی می باشند.

در سراسر کشور دانشگاه های متعددی اعم از دانشگاه آزاد، دانشگاه سراسری و پیام نور و موسسات غیر انتفاعی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجو می پذیرند.

همه دانشجویان این دانشگاه ها که وارد مقاطع ارشد و دکتری می شوند برای اتمام دوره تحصیلی خود باید واحد پایان نامه را با ارائه یک طرح تحقیقی در قالب پایان نامه پشت سر بگذارند.

این مسئله فقط مختص به یک رایش خاص نمی باشد.

ایران پژوهش یک مرکز تحقیقی می باشد که در دپارتمان مدیریت و حسابداری این مجموعه تحقیقی عده ای از برتریرن کارشناسان تحقیقی آمادگی لازم برای مشاوره مربوط به تهیه و تنظیم طرح های تحقیقی مانند پروپوزال و پایان نامه را دارند.

دانشجویانی زیادی از سراسر کشور با این مجموعه تحقیقی در ارتباط می باشند.

برای ارائه مشاوره تحقیقی جهت نوشتن پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت حسابداری شما هم می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید