موضوع پروپوزال پایان نامه مدیریت گردشگری با مقاله بیس

 انتخاب موضوع برای انجام پروپوزال و پایان نامه باید با کمک مقاله بیس که از پایگاه های معتبر دریافت شده صورت پذیرد. در اینجا موضوعی را همراه با مقاله بیس در زمینه مدیریت گردشگری قرار داده ایم.

در زمینه رشته های مدیریتی پایگاه های معتبر علمی در سراسر دنیا قرار دارند که موضوعات جدید و مناسب را از سوی محققان سراسر دنیا چاپ نموده و در اختیار محققان قرار می دهند.

این پایگاه ها برای ارائه این مقالات معمولا شارژهای مالی را دریافت می نمایند.

دانشگاه ها معمولا برای کمک به دانشجویان با برخی از این پایگاه های معتبر قرار داشته و دانشجو می تواند با استفاده از اکانت دانشجویی خود از این پایگاه های مقالات را رایگان دریافت نماید.

این فرصت بسیار مناسب در اختیار دانشجویان می باشد تا بتوانند از آن به نحو احسنت استفاده کنند.

مجموعه ایران پژوهش هم در راستای ارائه خدمات نوین و برتر به کاربرانش، از پایگاه های علمی معتبر دنیا مقالات روز را دریافت و همراه با اطلاعات تکمیلی مانند عنوان کار و ترجمه چکیده مقاله در اختیار قرار می دهد.

مقاله بیس ای که در ادامه لینک دانلود آن قرار داده شده در زمینه گردشگری می باشد و در بخش Tourism Management ژورنال elsevier پایگاه معتبر Science Direct در سال 2010 به چاپ رسیده است.

عنوان مقاله لاتین : Role of social media in online travel information search
عنوان مقاله فارسی: نقش رسانه های اجتماعی در جستجوی آنلاین اطلاعات سفر
کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی، موتور جستجو، جستجوی اطلاعات سفر، دامنه گردشگری آنلاین، بازاریابی اینترنتی
سال : 2010
تعداد صفحه: 10 صفحه pdf

ترجمه چکیده:

رسانه های اجتماعی دارای نقش بسیار مهم و رو به رشدی در زمینه ارائه اطلاعات سفر به مسافران هستند.

این طرح پژوهشی با هدف تحقیق در مورد اینکه رسانه های اجتماعی تا چه اندازه در نتایج مو تورهای جستجو برای سرچ اطلاعات سفر، نقش دارند، انجام گرفته است.

در این طرح پژوهشی مسافرتی شبیه سازی شده است که در آن طرح سفر بر اساس کلمات کلیدی از پیش تعریف شده که ترکیبی از نه مقصد توریستی در ایالات متحده می باشد، برنامه ریزی شده است و ....


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید