نوشتن پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی

 مطمئنا دانشجویان رشته مدیریت مالی برای نوشتن پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، به مشاوره های تحقیقی نیاز دارند.

در رشته هایی مانند مدیریت مالی انتخاب موضوع مناسب و هماهنگی کار بر اساس یک مقاله بیس مناسب کاریست که نیاز به دقت و حساسیت بیشتری دارد.

برای نمونه مقالات بیس ای هستند که در آنها یک سری از متغییر ها بررسی می شود اما این متغییر های از نظر نوع و کیفیت قابل اجرا در داخل کشور نیستند و یا در کشور ما روی عامل مورد نظر تاثیر چندانی ندارند.

برای نمونه شما اگر بخواهید عوامل موثر بر تغییر نرخ ارز را در داخل و خارج کشور بررسی بفرمائید مطمئنا متغییر هایی هستند که فقط در یکی از این محیط ها کار کرد دارند.

برای مثال در کشور ما متغییری به نام تحریم و توافق یا برجام وجود دارد که در این زمینه بسیار تاثیر گذار است این در حالی است که چنین عاملی در خارج از کشور اصلا به چشم نمی آید.

موارد متعددی را در این زمینه می توان مثال زد. در زمینه موارد مالی و اقتصادی چون تاثیر عوامل سیاسی هم قابل لمس هست می توان مثال های مشهود بیشتری را برای آنها به کار برد.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید