در مجموعه پژوهش ایران کادر تحقیقی منسجم و فعالی برای انجام مقاله، پروپوزال، پایان نامه و پروژه دانشجویی ارشد و دکتری رشته مدیریت با شما همراه و همگام خواهند بود.

مقدمه :

سالهای سال است که نظام های آموزشی در نقاط مختلف دنیا به این نتیجه رسیده اند که مطالعه صرف کتاب ها و مجلات و جزوات درسی برای دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی کافی نمی باشد، تقریبا در حال حاضر استفاده از روش پژوهشی برای ادراک درست مفاهیم در همه جا فراگیر شده است.

پروژه های تحقیقی :

تحقیق همواره دارای مقدار زیادی پیچیدگی است، به ویژه در زمینه روش شناسی این پیچیدگی ها افزایش می یابد. ولی ساختار کلی یک پروژه تحقیق دارای الگوی مشخصی است و ارائه یک عکس فوری از این ساختار می تواند این فرایند را نشان دهد. در زمینه پروژه های دانشگاهی، مقالات، طرح های تحقیقی (پروپوزال)، پروژه های دانشجویی مانند سمینارها و پایان نامه ها از دسته کارهای پژوهشی محسوب می شوند و هدف آنها تربیت محققان جوان می باشد.

ارائه داده ها و نوشتن گزارش تحقیقی :

ارائه نتیجه کار آخرین اقدامی است که پژوهشگران باید به عمل آورند. برای پژوهشگران ارائه داده ها حالت روز حساب دارد، یعنی زمان تشخیص خوب از بد (بهتر از بدتر) فرا می رسد. ویژگی نتیجه هایی که خوب ارائه می شوند بسیار روشن است، آنها مختصر هستند و می توانند نکته اصلی را بیان نمایند، ارائه کننده گزارش نباید وقت زیادی صرف شرحی از روش خود کند و بیشتر وقت خود را صرف ارائه دست آوردها و نتیجه ها خواهد کرد.

از طریق نمودار و شکل و با استفاده از دستگاه های سمعی و بصری این داده ها ارائه می شوند و پژوهشگران با استفاده از ابزارهای پیشرفته می توانند اطلاعات به دست آمده را به سرعت و به شیوه آشکار و روشن (و بدون تحمل هزینه زیاد) ارائه نمایند.

انجام مقاله، پروپوزال پایان نامه و پروژه دانشجویی ارشد مدیریت

ویژگی های شخصی ارائه کننده اثر عمده ای بر جای می گذارد، ولی این اثر زودگذر است. گزارش هایی که به صورت مکتوب ارائه شوند دوام بیشتری دارند و فرد می تواند بارها به آن مراجعه کند. معقول این است که آن را به شیوه ای درست ارائه کرد. (شاید افراد بخواهند، با گذشت زمان بارها به آن مراجعه کنند).

هنگام ارائه گزارش ها باید قوانین مشخصی را رعایت کرد. ارائه کننده باید همواره مخاطبان را در نظر داشته باشد، شیوه نگارش باید ساده و روان باشد و نویسنده بتواند نکات مورد نظر و مهم را در آن بگنجاند، به گونه ای که خواننده بتواند، به صورت منطقی به نتایج تحقیق دست بیابد و توصیه هایی را بپذیرد.

خدمات دانشجویی مجموعه پژوهش ایران :

کارشناسان و فعالان تحقیقاتی مجموعه پژوهش ایران در تلاش هستند تا بهترین و بالاترین کیفیت را در انجام پروژه ها، مقالات و پایان نامه های تحقیقی به دانشجویان و محققان جوان مراجعه کننده به مجموعه پژوهش ایران ارائه نمایند، از اینرو شما برای آشنایی بیشتر با این مجموعه بزرگ تحقیقی بهتر است با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید