مشاوره نوشتن پروپوزال پایان نامه روانشناسی بالینی

در این سایت می توانید از مشاوره تخصصی ما برای نوشتن پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در رشته روانشناسی بالینی استفاده کنید.

یک پروپوزال عالی برای رشته روانشناسی بالینی زمانی به سرانجام می رسد که بتوانید نکات زیر را عملی کنید:
نکته اول: انتخاب یک موضوع خوب
یک موضوع خوب یعنی چی؟ بسیاری از دانشجویان فکر می کنند که یک مضوع خوب برای انجام پروپوزال روانشناسی یعنی داشتن یک متغیر عجیب و غذیب و جذاب و جالب! اما این یک تصور نادرست است و تنها دانشجویان مبتدی اینگونه فکر می کنند. موضوع خوب برای پروپوزال روانشناسی یعنی اینکه عنوان بیانگر یک مسئله خوب باشد که به دنبال یک هدف ارزشمند است. گاهی چند متغیر که بارها پژوهش های زیادی درباره آن نوشته شده است به نحوی در کنار هم قرار می گیرند که یک موضوع خوب را شکل می دهند. برای اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی را مطالعه نمایید.


نکته دوم : دسترسی به منابع و پیشینه مناسب برای موضوع .
منابع مناسب یک موضوع بیشتر مقالاتی است که درباره متغیرهای موضوع شما نوشته شده است و یک مقاله معتبر داخلی یا خارجی به شمار می آید. قبل از نهایی کردن یک موضوع حداقل از وجود چنین منابعی مطمئن شوید.


نکته سوم: دانستن روش پروپوزال نویسی
برای داشتن یک ساختمان خوب باید معمار خوبی باشید و خوب بودن به معنی خوب دانستن است و خوب دانستن نیاز به آموزش دارد. شما می توانید در کلاس های معتبر روش تحقیق و پروپوزال نویسی شرکت کنید و بر بار علمی خود بیفزایید یا مقاله ما را درباره آموزش جامع نوشتن پروپوزال روانشناسی + نمونه پروپوزال آماده را بخوانید.


اگر به هر دلیلی تمایل دارید تا در نوشتن پروپوزال خود از یک گروه تخصصی پژوهشی در این زمینه کمک بگیرید می توانید با ما در ارتباط باشید.