انجام پروپوزال پایان نامه روانشناسی درباره اعتیاد به اینترنت نیاز به انتخاب یک عنوان جدید دارد.

اعتياد، در اشکال متفاوتش تخریبی موذیانه دارد که مستلزم ملاحظات سنجیده و حساب شده است.

خواندن یک کتاب نمی تواند جایگزین کمکهای تخصصی باشد. کتاب حاضر را جایگزین کمکهای تخصصی نکنید. کمکهای اینترنتی برای معتادان به اینترنت دوستم لیز ولی میگفت: «بسیاری از باهوش ترین مردم دنیا عمر خود را پشت میز کامپیوتر تباه می کنند و اگر این افراد بتوانند راهی برای کنار گذاشتن بازی پیدا کنند، بسیاری از مشکلات دنیا حل خواهد شد.» الیز تجربه ای دست اول از این موضوع دارد. او در سال ۲۰۰۱ پسرش شان را از دست داد.

مادر بیچاره جسد پسرش را در حالی کشف کرد که کنار میز کامپیوتر خودکشی کرده بود و بازی اور کونست در حال اجرا بود. البته پسر لیز مشکلات زیادی داشت، اما لیز معتقد بود که بازی او را به لبه پرتگاه کشانده و نقش زیادی در مرگ او داشته است. هرچند طراحان اورکوئست انکار می کنند که بازی در مرگ شان نقش داشته است، ليز مصمم بود ماجرای خود را برای همگان بازگو کند.

او دوست ندارد دیگران هم داستان دردناک او را تجربه کنند، از این رو شبکه بازیکنان گمنام را روی اینترنت راه اندازی کرده است، شبکه ای از گروههای حامی برای افراد معتاد به بازی و نزدیکانشان. فعالیت این گروه بر این فرض استوار است که بازی افراطی به صورت اعتیاد در می آید و اغلب نشانه مشکلات عاطفی پنهان است.

این مجموعه عليه بازی خاصی مبارزه نمی کند بلکه سعی می کند عامه مردم و علاقه مندان به بازی را با خطرات بازی افراطی آشنا سازد. لیز می گوید: «ما فقط می خواهیم افراد معتاد به بازی بدانند که تنها نیستند.» این تشکل اینترنتی، در روش دوازده قدم خود، هر روز به طور مرتب جلسه برگزار می کند و اعضای آن از حمایت مردم سراسر دنیا برخوردار می شوند.

با استفاده از مشاوره تخصصی ما در این مجموعه می توانید برای انجام پروپوزال پایان نامه روانشناسی درباره اعتیاد به اینترنت نتیجه بهتری کسب کنید.