انتخاب یک عنوان جدید برای پروپوزال و پایان نامه روانشناسی کودکان شرایطی دارد که ما در این مقاله پیشنهاد می دهیم که روی فرهنگ و کودکان کار کنید.

تورن (۱۹۹۳) به پیچیدگی و خلاقیت رابط بین آنچه ما فرهنگی می نامیم، آنچه ما فرد می نامیم و آنچه بیولوژیکال می نامیم، اشاره کرده است. کودکان باید همانند بزرگسالان زندگی خود را براساس فهم خود زندگی کنند، ایده های خود در تجربه آنها ریشه دارد و در نتیجه به همان اندازه معتبر است.

برای انسان شناسی و روانشناس چالش تجزیه و تحلیل فرآیندهایی است که می تواند راهنمای موتر زندگی برای کودکان باشد{-- بررسی این معما نشان می دهد که تحلیل یک فرآیند سیاسی - اقتصادی با تجزیه و تحلیل همزمان این که چگونه کودکان مفاهیم کلیدی که همان روند سیاسی- اقتصادی را اطلاع می دهد به صورت شناختی ترکیب می کنند، روشن می شود.

برای درک این مطلب به درک این که چگونه فريقته میشوند نیاز است. همانطور که بوردیو می گوید با معلی که آنها خودشان ساخته اند، برای رسیدن به مفاهیم داده خود عمل هم می کنند. قابل درک است که چگونه این روند، به عنوان مانیفستی در مقاهيم و شیوه های بزرگسالان شرایطی را می سازد که از طریق آن کودکان به عنوان افرادی خاص، مستقر در یک تاریخ مشخص به بلوغ می رسند و فعالانه جهانی را تشکیل میدهند که هم زمان مشابه و متفاوت از جهانی است که بزرگترهای آنها می شناختند.

تورن ۱۹۹۳: ۴۶۳) آنچه بر این پیچیدگی می افزاید این است که هر فرد خاص می تواند عضو بیش از یک فرهنگ با هویت فرهنگی لحظه به لحظه به عنوان مثال در پس زمینه بی واسطه اجتماعی - متفاوت از دیگری باشد. این مورد از جهات بسیار صدق می کند. در افراد مهاجر از کشوری به کشور دیگر این مورد کاملا قابل مشاهده است و من در مورد خود - مفهومی بعدا توضیحات بیشتری می دهم. هم چنین فرهنگها ایستا نیستند. آنها به طور مستمر توسط مردم که در آن زندگی می کنند لحظه به لحظه تغییر می کنند. على الخصوص، آنها از لحاظ تاریخی تغییر می کنند.

نسل جدید در فرهنگی در حال رشد است که چیزی مناسب از روش های قدیمی و یا انجام آن کارها و به آنها کمک می کند از فرصتها استفاده کنند و با چالش ها روبرو شوند. ایدئولوژی ها، انتظارات و فن آوری های جدید ممکن است این موضوع را تغيير دهد، گاهی اوقات تغيير به تدریج در طول چندین نسل و گاهی اوقات به طور ناگهانی اتفاق می افتد.

در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب یک موضوع کاملا جدید و نوشتن پروپوزال پایان نامه روانشناسی کودکان می توانید ما را انتخاب کنید.