پیشنهاد موضوع جدید برای پروپوزال پایان نامه روانشناسی مثبت گرا و انجام تخصصی طرح تحقیق و پروپوزال شما در این زمینه با منابع جدید پذیرفته می شود.

مردم به خوبی می دانند در هر زمان مشخص چقدر شاد هستند، اما نمی توانند پیشگویی کنند چه چیزی آنها را شاد می کند، آن احساس تا چه اندازه قوی است و چقدر طول می کشد، احتمالا به همین دلیل بسیاری از مردم به اشتباه باور دارند که مادیات آنها را خشنود می کند.

اگرچه در حال حاضر بیشتر مردم در کشورهای غربی نسبت به گذشته، استاندارد بسیار بالایی از زندگی دارند، اما میزان شادی در ۵۰ سال گذشته افزایشی نداشته است.

در کتاب گرگ ایستر بروک به نام تنافض پیشرفت با عنوان فرعی چگونه زندگی بهتر می شود وقتی مردم حال بدی دارند، این موضوع به عنوان «تنافض ایستربروک» شناخته شده است .

او دلیل می آورد که مردم ذاتا منفی هستند. بنابراین باید روی مثبت اندیشی و مفهوم زندگی سخت کار کنند تا واقعا به شادی پرسند. در این کتاب مدام بررسی می کنیم که چه چیزی واقعا موجب شادی و سعادت ما می شود.

یکی از راه های رسیدن به شادی، لذت بردن است. لذت احساس خوبی است که از راه برآورده شدن نیازهای اولیه مانند گرسنگی، تشنگی، غریزه جنسی و آسایش به دست می آید. به احساساتی که باعث شادی بیشتر تان می شوند فکر کنید و ببینید چقدر شما را شاد می کنند.

تصور کنید قرار است غذای مورد علاقه تان را بخورید. آیا می توانید ظاهر این غذا را ببینید، بوی آن را حس کنید یا القمه اول آن را تصور کنید؟ احساس لذتی که این کار به شما می دهد، شگفت انگیز است.

حتی یک لحظه تصور آن شما را شاد می کند. حال تصور کنید ده لقمه دیگر از آن غذا می خورید. چه احساسی دارید؟ احتمالا با فکر آن نیز به لرزه در می آیید. لذت به معنای داشتن چیزهای اضافی نیست، بلکه به لذت بردن از تمام کارهای تان مربوط می شود.

در زندگی ای پر مشغله اغلب از اتفاقات می گذریم، بدون این که وقتی را برای چشیدن، لذت بردن و کسب بیشترین خوشی ها در نظر بگیریم. اگر به بررسی چیزهایی که بیشترین لذت را در زندگی به وجود می آورند بپردازید، از کم اهمیت یا کوچک بودن این رویدادها - آن لبخند، آن متشکرم و بازخورد خوبی که دریافت کرده اید - متعجب خواهید شد.

مقصود این نیست که به مردم پیشنهاد کنیم در زندگی دقیق و سخت گیر باشند، اما مهم است که به همه لذتهای کوچک که منجر به شادی ماندگار می شود. توجه کنیم گاهی ممکن است آن قدر مشغول باشیم یا تحت فشار مشکلات و وظایف قرار گیریم که نیاز به لذت را نادیده بگیریم.

زمان کمی برای ایجاد شادی در زندگی تان در نظر بگیرید، خواه یک فنجان قهوه یا غرق شدن در کتاب مورد علاقه تان باشد. از این تجربه لذت ببرید.

مقالات بعدی مربوط به یافتن لذت در زندگی است. هر قدر این لذت ها خوشایند باشند، باز هم به اندازه لذتی نیست که در شرکت در کارهای فعالانه تر و احتمالا دشوارتر وجود دارد و در رسیدن به شادی و سعادت مؤثر نیستند.

در این مجموعه خدمات مرتبط با پیشنهاد موضوع جدید و جذاب و انجام پروپوزال پایان نامه روانشناسی مثبت گرا با شرایط مناسب ارائه می شود.