دانشجویانی که در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل دارند برای دانلود سریع و مطمئن پروپوزال روش تحقیق خود به سایت های اینترنتی مراجعه نمایند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی عوامل چالشی درپایش عملکرد سازمانی بااستفاده از مدل EFQM طالعه موردی ادارات مرکزی بانک ملی ایران


عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
شماره:
222


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل دارند برای دانلود سریع و مطمئن پروپوزال روش تحقیق خود به سایت های اینترنتی مراجعه نمایند. مدیریت بازرگانی و آنچه که در مورد تجارت و منابع در شرکتی معلوم می‌باشد بستگی به اهداف هر شرکتی و همچنین نوع فعالیت آن دارد. پس بنابراین می توان با استفاده از روش تحقیق مناسب این بازارهای کار را بررسی درستی کرده و در راستای اهداف شرکت حرکت نماید. مدیران قسمت بازرگانی می توانند شرایط موجود را بررسی کرده و با همکاری مدیران مالی شرکت ها وظایف خاصی را در دوره های متوالی تعیین نمایند و در کهت حرکت به سوی آن ارتباط خوبی را با شرکای تجاری و بازار های کار در خارج از کشور داشته باشند.

با توجه به شرایط روز، نیازهای متغیر مشتریان و تمام ذینفعان،‌تلاش رقبا برای حضور موفق و قوانین و مقررات جدید که به طور مستمر در حال دگرگونی هستند، نمی‌توان با اتکاء‌ به روشهای سنتی حضوی موفق در صحنه رقابت ملی و بین‌المللی داشت، لذا ضرورت استفاده از الگوهایی که بتواند ضمن ارزیابی وضعیت موجود سازمانها و تشخیص نقاط قوت و نواحی قابل بهبود، مبنای صحیحی جهت برنامه‌ریزی استراتژیک ایجاد نمایند، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود در همین راستا مدل‌های تعالی سازمانی به عنوان ابزاری قوی در پاسخگویی به این نیاز سازمانها از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده و توانسته تا حدود زیادی در آسیب‌شناسی سازمانی و تعیین مسیر حرکت جهت دسترسی به تعالی منانبع انسانی مورد استفاده قرار گیرد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.