اگر به عنوان دانشجوی رشته مدیریت آموزشی زمان کافی ندارید می توانید نمونه پروپوزال تکمیل شده را از سایت ما دریافت نمایید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی نقش نوع یادگیری ، سبک رهبری و فرهنگ یادگیری سازمانی بر عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه ارومیه


منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
48 صفحه
شماره:
211


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

اگر به عنوان دانشجوی رشته مدیریت آموزشی زمان کافی ندارید می توانید نمونه پروپوزال تکمیل شده را از سایت ما دریافت نمایید. لازمه انجام هر کاری این است که افراد یا اطلاعاتی را در آن زمینه بدست آورند یا اطلاعات بدست آمده را بیاموزند یعنی نیاز به امر آموزش. امروزه کشور ها جهت رقابت با سایرین باید بتوانند افراد متخصصی را در رشته های مختلف آموزش بدهند. هدف از آموزش افزایش سطح اطلاعات و سواد افراد در جهت پیشرفت است.

مدیریان آموزشی می توانند در سازمان هایی مثل آموزش و پرورش یا موسسات آموزش عالی این مسئولیت هارا بر عهده بگیرند و به نحو احسنت آن را مدیریت کنند. اهمیت این تحقیق با توجه به پیشینه که دارد این است که روش یادگیری وفرهنگ یادگیری سازمانی بر روی عملکرد شغلی کاکنان تاثیر می گذارد وهمچنین سبک رهبری بر عملکرد کارکنان تاثیر دارد و نتیجه این تحقیق میتواند این را به اثبات برساند که روش یادگیری با عملکرد شغلی کارکنان رابطه دارد وهمچنین فرهنگ یادگیری سازمانی وسبک رهبری بر عملکرد شغلی کارکنان تاثیر دارد. در عصر حاضر، سازمان ها با چالش های عمده ای مواجه شده اند که بسیاری از این چالش ها، منجر به تجدید ساختار، مهندسی مجدد وکوچک شدن آن ها شده است

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.