دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی می توانند جهت خرید پروپوزال تکمیل شده در رشته خود با سایت ما سری بزنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی تأثیر الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی بر رقابت پذیری صنعت تولید ماشین آلات راهسازی



سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
45 صفحه
شماره:
206


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی می توانند جهت خرید پروپوزال تکمیل شده در رشته خود با سایت ما سری بزنند. مدیریت بازاریابی از زیر شاخه های رشته مدیریت بازرگانی است که کاربرد فراوانی در جوامع امروزی دارد. با توجه به گسترش روزافزون تقاضاها مدیریت این تقاضا ها بسیار مهم است. مدیر بازاریاب باید بتواند به خوبی یک بازار را شناسایی و در جهت بهبود بخشیدن و کنترل آن برنامه ریزی نماید. مدیر بازاریاب باید دائما اطلاعات خود را در سطح جهانی به روز نماید تا از رقیبان خود جا نماند. این امر مستلزم آشنایی کامل و تسلط کافی بر این رشته است.

دانشجویان این رشته اگر تلاش خود را بکنند مب توانند به خوبی در بازار های جهانی با رقیبان بزرگ رقابت کنند. با توجه به بحث الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی و به تبع آن ضرورت عدم اتکا صنایع کشور به درآمدهای نفتی و طرح موضوعاتی همچون صادرات و باز شدن مرزها به روی محصولات خارجی و وارد شدن صنعت کشور به دوره مشتری گرایی از دوره محصول گرایی و نیز امکان افزایش تولیدات ، گسترش شرکت ها و پیچیده شدن ارتباط بین شرکت های مختلف یک گروه اعم از تأمین کنندگان، بازار ، مشتریان و رقبا اهمیت وجود چنین تحقیقاتی درباره تأثیرات و تأثرات الحاق به سازمان تجارت جهانی بر روی حوزه های مختلف صنایع را روشن می سازد.

این تحقیقات می توانند باعث شوند که کلیه زیرمجموعه های این حوزه ها در راستای اهداف و سیاستگزاریهای صحیح حرکت کرده و از ناهماهنگی و اتلاف زمان و انرژی جلوگیری شود، و تمامی نیروها در یک راستا قرار گیدند و برآیند بیشتری از آنها بدست آید.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.