اگر به دنبال موضوعات جدید برای تهیه پروپوزال روش تحقیق در رشته روانشناسی بالینی درباره تاب آوری هستید می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسي اثربخشي آموزش تاب آوري بر کيفيت زندگي و کاهش رفتارهاي پرخطر دانش آموزان
عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
42 صفحه
شماره:
176


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

روانشناسی بالینی رشته ای محبوب در بین دانشجویان روانشناسی است. پس در تهیه پایان نامه رقابتی در میان دانشجویان صورت خواهد گرفت. هرچه دانشجو در تهیه پایان نامه خود به منابع معتبر تری مراجعه کند پایان نامه مفیدی را ارائه خواهد داد. رشته روانشناسی بالینی به تشخیص و درمان اختلالهای روانی مربوط است پس دانشجویان این رشته بایستی در تهیه پایان نامه خود نهایت دقت و مطالعه را به عمل آورند تا این پایان نامه تجربه ای مفید و به یاد ماندنی برای آنها باشد.

كيفيت زندگي:

سازمان بهداشت جهاني(1974) " كيفيت زندگي" را نه فقط با نبود بيماري بلكه به عنوان رفاه و آسايش كامل جسمي، رواني و اجتماعي تعريف كرد (كاستچينگ، فريمن و ساتوريس ،1998). « سازمان بهداشت جهاني»(1998) کيفيت زندگي را ادراک فرد از موقعيت خود در زندگي با توجه به زمينه فرهنگي و ارزشي و اهداف فردي تعريف مي‌کند (نقل از اسميت،2000). کيفيت زندگي طبق تعريف سازمان بهداشت جهاني عبارت است از ادراک فرد از وضعيت زندگي در عرصۀ فرهنگ و سيستم ارزشي که در آن زندگي مي‌کنند با اهداف، انتظارات، معيارها و امور مهم مرتبط است ( دوايهي و سينگ ،2001). و مي‌افزايد کيفيت زندگي مفهومي گسترده است که به شکلي پيچيده تحت تأثير سلامت جسماني، حالت روانشناختي، سطح استقلال، روابط اجتماعي و رابطۀ شخص با افراد مهم در زندگي او قرار مي‌گيرد (کادنا، ويناکيا، پرز، ريکو، روسا هينوجوسا و جوآن- منوئل آنايا ،2003). رفتارهاي پرخطر: به رفتارهايي اطلاق مي‌شود كه احتمال نتايج مخرب جسمي، روانشناختي و اجتماعي را براي فرد افزايش دهد ( تيموري، كريمان، منصوري و رضايي،1389).

برای مطالعه متن کامل این محصول لازم است فایل آن را خریداری کنید.

راهنمای خرید آسان و مطمئن

قیمت این فایل با تخفیف ویژه:

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.