یک نمونه طرح درس سمینار مسائل پرستاری با عنوان «رعایت حقوق بيماران توسط پرستاران» در سایت ایران پژوهش عرضه شده است که کاملا استاندارد و مطابق با اصول تحقیق و سمینار پرستاری نوشته شده است. برای دانلود به ادامه رجوع نمایید:

مشخصات سمینار:
موضوع : «رعایت حقوق بيماران توسط پرستاران»
منابع: دارد
تعداد صفحه: 15 صفحه
شماره 2

قسمت هایی از این سمینار:

عدم رضایت بیماران از معرفی کادر درمانی قبل از ارائه خدمت، عدم رعایت برخورد گفتاری مودبانه با بیمار، توضیح ندادن روش انجام کار به بیمار قبل از انجام اقدامات درمانی یا مراقبتی، حضور نیافتن به موقع پرستار بر بالین بیمار، عدم انجام آموزشهای لازم به بیمار درباره نحوه مراقبت ازخود و پیگیری روند درمان درمنزل اهم مشکلاتی بودند که در این بررسی مشخص گردید.

به طور کلی در این بررسی معلوم شد که عملکرد پرسنل پرستاری در زمینه رعایت حقوق بیمار به نگرش و آگاهی آنها و همچنین به مدیریت و تدبیر مدیران و مسئولین جهت فراهم آوردن امکانات و شرایط مناسب بستگی دارد.

لازم به ذکر است که نیاز به آموزش منشور حقوق بیمار به پزشکان و پیراپزشکان در بیمارستان ها به منظور افزایش آگاهی و نگرش آنان پیشنهاد گردیده است. که می توان نتیجه گرفت آگاهی کم پزشکان و پیراپزشکان شاغل نیز می تواند از جمله عوامل مهم عدم رعایت کامل منشور حقوق بیمار در محیط مورد پژوهش باشد.

به طور کلی نتایج ان مطالعه نشان می دهد که رعایت کامل حقوق بیمار در محیط مورد پژوهش دارای موانعی است که می توان فشار های اقتصادی اجتماعی و فشارهای کاری زیاد بر - اراِئه دهندگان خدمت و محدودیت وسایل و امکانات ،کمبود زمان و ساختار نامناسب بخش و بیمارستان وعوامل تسهیل کننده رعایت حقوق بیمار را وجود همراه بیمار، پاسخ گو بودن سیستم، آگاهی مردم از حقوق خود و وجود سیستم مدیریتی پاسخ گو بیان نمود.

که وجود این موانع در بیمارستان های آموزشی بیشتر به چشم می خورد. امید است با نتایج این بررسی نکات مهم و موثر در زمینه رعایت حقوق بیمار مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

 

شماره 2


 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.