موضوع پکیج: آموزش پروپوزال نویسی از صفر تا صد+ یک نمونه پروپوزال
 
فایل اول: آموزش مقدمات پروپوزال نویسی: 8 صفحه
 
فایل دوم: آموزش جزئیات: چگونه یک پروپوزال نویسیم؟: 35صفحه
 
فایل سوم: نمونه پروپوزال روانشناسی با درجه کیفی عالی
 
موضوع نمونه پروپوزال:

تاثیر درمان شناختی-رفتاری بر سازگاری زناشویی، کنترل عواطف و کیفیت زندگی زنان متاهل شاغل در شرکت بیمه بهین حیات استان البرز

منابع فارسی و لاتین: دارد منابع فارسی و لاتین: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کیفیت : درجه عالی

تعداد صفحه: 25 صفحه
نوع فایل: word & pdf شماره 3
نکته مهم:
توصیه می شود برای یادگرفتن نحوه نوشتن پروپوزال به هیچ وجه این بسته آموزشی را از دست ندهید.
برای دانلود این نمونه پروپوزال به ادامه مطلب بروید...

توضیحات:

پروپوزال ، پیشنهاد یا طرح پیشنهادیست که عموما به وسیله ی محقق تهیه و جهت اخذ موافقت آن پروژه به واحد دانشگاهی یا سازمان پژوهشی ارائه داده می شود . در دوره ی کارشناسی ارشد فرم پروپزال قدمه ایی برای پایان نامه ای دانشجو محسوب می شود . اما در مواردی که یک موسسه ی آموزشی با یک سازمان غیر آموزشی نیازمند انجام تحقیق در یک موضوع است محورهای اساسی تحقیق مورد نظر مشخص و از پژوهشگران خواسته می شود تا اقدام به تهیه پروپزال کنند به این درخواست برای تهییه پروپزال RFP گفته می شود چه این کار توسط دانشجو انجام گیرد و چه از سوی پژوهشگران حرفه ای ، اغاز کار با تهیه و تنظیم یک پروپزال است . زمانی که این پروپزال تایید شود آن گاه دانشجو یا پژوهشگر به صورت کاملا رسمی می تواند کار خود را آغاز کند .

گام اول : انتخاب موضوع و عنوان برای تحقیق در پروپزال 

انتخاب موضوع تحقیق:

موضوع تحقیق ، اساسی ترین بخش تحقیق و در واقع زیر بنای آن محسوب می شود زیرا نه تنها تحقیق پیرامون آن انجام خواهد شد ؛ بلکه همه ی محور های اصلی اعم از بیان مسئله ، ضرورت انجام تحقیق ، اهداف مبانی ، پرسش ها، فرضیه ها و حتی روش تحقیق متناسب با آن شکل می گیرد . از این رو انتخاب موضوع برای دانشجویان بسیار با اهمیت و عملا دشوار است . برخی از سازمان ها و مراکز علمی موضوعات تحقیقاتی خود را مشخص می کنند که دانشجو می تواند با مراجعه به آن ها موضوعات حوزه ی فعالیت خود را بیابد .

_ تعیین عنوان یا عناوینی برای تحقیق بعد از انتخاب موضوع باید عنوان مناسبی برای آن در نظر گرفته شود . که معمولا یک عنوان کلی و یک زیر عنوان تعیین می شود . عنوان کلی عبارتی کوتاه ولی مرتبط با موضوع تحقیق است . عنوان جزئی یا زیر عنوان به عنوان به طور دقیق تر موضوع تحقیق را بیان می دارد . در یک مثال موردی دانشجو عبارت « یررسی فناوری های نوین از منظر مهندسی نرم افزار « را به یک عنوان کلی در نظر می گیرد و برای جزئی تر شدن کار خود از زیر عنوان « بررسی امکان سنجی و پیاده سازی فناوری های نوین در مهندسی نرم افزار « را به عنوان موضوع جزئی خود انتخاب کند .

گام دوم : بیان مسئله اصلی تحقیق

بعد از مشخص شدن موضوع و عنوان تحقیق نخستین اقدام محقق بیان مسئله ی اصلی است . مسئله ی اصلی در تحقیق یک پرسش کلیدی است که اساسا محقق برای پاسخ گویی به آن شکل می گیرد. بنابراین این پرسش از یک سو در چارچوب موضوع تحقیق طرح می شود و از سوی دیگر زمینه ساز تعیین اهداف و شکل گیری پرسش ها و فرضیه ها ی تحقیق خواهد بود .

بیان مسئله از چهار قسمت تشکیل می شود :

تبیین موضوع :

بیان مسئله ابتدا با طرح مطالبی مرتبط با موضوع تحقیق آغاز می شود. دز این قسمت که از لحاظ محتوا شبیه مقدمه است مطالب را به صورت کلی و در چارچوب موضوع تحقیق بیان می شود.این قسمت در یک یا چند پاراگراف تنظیم می شود . معطوف شدن به یک یا چند مشکل ، وقتی که در قسمت قبل ذهن دانشجو با موضوع و مطالب مرتبط با آن روشن شد نوبت به بیان مشکل و یا مشکلاتی در ارتباط با موضوع پرداخته می شود . در این بخش باید یک یا چند منبع معتبر آورده شود که به این مشکلات اشاره کند.

طرح پرسش ، بعد از بیان مشکل یا مشکلات زمینه برای شکل گیری مهمترین قسمت بیان مسئله مهیا می گردد و آن طرح یک پرسش اساسی و در واقع طرح مسئله ی اصلی تحقیق است این پرسش با سه رویکرد متفاوت می تواند مطرح شود. پرسش در مورد چیستی مشکل ، پرسش پیرامون چرایی ایجاد مشکل و پرسش در خصوص چگونگی حل مشکل .

پس از آن که در قسمت دوم مهمترین و اصلی ترین بخش بیان مسئله یعنی طرح پرسش صورت گرفت محقق در عبارتی کوتاه به هدف یا اهداف نهایی تحقیق اشاره می کند و مشخص می کند که چه اقداماتی اساسی در تحقیق انجام خواهد شد.

 

شماره 3


 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.