دانلود رایگان پایان نامه روانشناسی بالینی با فرمت word درباره بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای تحمل پریشانی هیجانی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک روی افسردگی و مشکلات خواب زنان مبتلا به کم کاری تیروئید مراجعه کننده به پلی کلینیک ... .

آستانه تحمل پریشانی در افراد مختلف، متفاوت است. آستانه تحمل، سطحی است که وقتی میزان تنش از آن فراتر رود، رفتار فرد نامعقول و غیر منطقی خواهد بود. نحوه بروز حس ناکامی در افراد مختلف متفاوت است همچنین نحوه بروز آن در زمانهای مختلف زندگی فرد؛ بنا بر احتياجات گوناگون او متفاوت خواهد بود. شافر و شوبن (۲۰۰۰) مسأله تفاوت بروز تنش را در افراد و در زمانهای مختلف توضیح داده اند: خانم خانه داری که خانه اش خیلی تمیز است و خانم منظم و مرتبی است. بعد از ظهر ممکن است پسر سه ساله اش لیوان شیر را بریزد، اسباب بازیهایش را این طرف و آن طرف پرت کند و روزنامه ها را در اتاق نشیمن که تازه تمیز شده است پخش کند و آنجا را کثیف کند. عکس العمل مادر این است که تا حدی عصبانیتش را بروز می دهد و دوباره همه چیز را سر جای خودش گذاشته و خانه را مرتب و تمیز می کند. ساعت پنج و نیم همان روز کودک دوباره خانه را به هم می ریزد. در این هنگام است که مادر از فرط عصبانیت از کوره در می رود و کودک را تنبیه می کند و از روی عصبانیت چینی آلات را پرت می کند و دیگر نمی تواند شام درست کند. در تمام دورانها، آنهایی که وضع مالی خوبی ندارند، نمیتوانند احتياجات خود را برآورده کنند و یا فقط قادر به تأمین بخشی از مایحتاج خود هستند. پس این افراد بیشتر از سایرین از ناکامی رنج می برند و با رفتار خصمانه و پرخاشگرانه این حالت را بروز می دهند. زنها و دخترها در مقایسه با مردها و پسرها از محدودیتهای اجتماعی بیشتری برخوردارند؛ در نتیجه سرخورده تر و ناکام تر از مردها هستند. با افزایش سن، دردسرهای ناشی از ناکامی در مقایسه با دوران کودکی و نوجوانی کمتر است که دلیل آن یا کم رنگ تر شدن حساسیتهای عاطفی فرد است و یا به این دلیل است که در دوره بزرگسالی شخصیت فرد شکل گرفته است؛ بنابراین کمتر تحت تأثیر عوامل خارجی قرار می گیرند یا دلایل دیگری هم هست که شناخته نشده اند. واکنش فرد بعد از احساس ناکامی بنا به شدت تجربه شکست فرق می کند، همچنین چگونگی درک فرد از شرایط موجود، محدودیتهای اجتماعی حاکم بر رفتار او و روشهای به کار گرفته شده توسط فرد در گذشته که مؤثر بوده اند در واکنش فرد تأثیر دارند. اگر احساس شکست و ناکامی زیاد نباشد معمولا انگیزه فرد را تقویت می کند؛ زیرا هدفی که رسیدن به آن سخت و دشوار است در مقایسه با هدفی که سهل الوصول است از جذابیت بیشتری برخوردار است.

پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل پایان نامه روانشناسی بالینی

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پایان نامه روانشناسی بالینی :
عنوان : بررسی تاثیر آموزش مهارتهای تحمل پریشانی هیجانی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک روی افسردگی و مشکلات خواب زنان مبتلا به کم کاری تیروئید مراجعه کننده به پلی کلینیک ...
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 22 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 94 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه روانشناسی بالینی همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp174


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.