برای دانلود نمونه پروپوزال آماده روش تحقیق آموزش پرستاری همراه با پنج فصل پروژه به انتهای این متن بروید.

بعضی از افراد برای درمان وابستگی خود به دنیای مجازی، برای بستری شدن به مراکز درمان مراجعه می کنند. در این نوع درمان فرد از زمان، حریم شخصی و خلوت کافی برای روبه رو شدن با مشکلاتش برخوردار می شود، اما باید توجه داشت که در درمانهای فشرده، پس از آنکه شخص به خانه برمی گردد به حمایت بسیار زیادی نیاز دارد.

اگر هنگام هجوم وسوسه ها فرد از حمایت درمانگریا گروههای حامی محروم باشد، بازگشت به عادت سابق حتمی است. هرچند مراکز ترک اعتیاد اینترنت در کشورهایی چون ژاپن، تایوان، هلند، چین و کره جنوبی، مراکزی جا افتاده اند اما در ایالات متحده هنوز مراحل کودکی خود را طی می کنند و شمار آنها از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نمی کند. البته اکثر روان شناسانی که با اعتیادهای دیگر سروکار دارند به قدر کافی با این فن آوری آشنا نیستند که بتوانند این مشکل را بشناسند و مطالعاتی که از کارایی و موفقیت این مراکز درمانی خبر می دهند، اغلب مبتنی برگزارشهای شخصی است.

هرچند دنيا هر روز بیشتر از روز قبل از جدی بودن مشكل اعتياد به دنیای مجازی آگاه می شود، اما هنوز کار زیادی باید انجام شود. در شرایط اضطراری، مراجعه به مراکز سلامت روانی از وخامت اوضاع می کاهد، اما معمولا بیماران پس از بیست و چهار یا هفتادودو ساعت مرخص می شوند. قطع کامل یا کنترل؟ عده ای می توانند برای درمان خود از تکنولوژی استفاده کنند اما عدهای دیگر باید به کلی از دنیای الکترونیک فاصله بگیرند.

فاصله گرفتن از عوامل بعضی از اعتیادهای دیگر آسان تر است زیرا در مکانهای خاصی به فروش می رسند اما کامپیوتر و امکانات بازی همه جا و در هر زمانی یافت می شوند. برای نمونه، در مشاغل زیادی استفاده از کامپیوتر ضرورت دارد و فرد معتاد را در معرض وسوسه قرار می دهد. مثلا خود من برای حفظ ارتباط با مراجعانم مجبورم از ایمیل استفاده کنم. دانشجویان و دانش آموزان برای انجام تکالیف درسی ناگزیرند که از کامپیوتر استفاده کنند.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی وضعیت اعتیاد به اینترنت و نحوه استفاده از آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 26 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 142 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp59


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.