با وجود اینکه معلمان ممکن است بر موفقیت تحصیلی در برابر موفقیت در فعالیتهای فوق برنامه ارزش بیشتری قائل شوند، اکثر دانش آموزان، مدیران مدارس، والدین و دیگر افراد جامعه این کار را نمی کنند.

در دبیرستان و دانشگاه تحسین یک فرد سرشناس مربوط به برجسته بودن وی در فعالیتهای فوق برنامه از جمله ورزش و نمایشنامه است. کاپیتان بودن در فوتبال، نماینده کلاس بودن یا نقش ایفا کردن در اجرای یک نمایشنامه نسبت به اینکه جزء افراد ممتاز مدرسه باشیم یا در فهرست مدیریت، از طرف اکثر اعضای یک گروه اجتماعی مؤثرتر است. اگر چه فعالیتهای فوق برنامه از نظر شهرت متفاوت هستند، دانش آموزی که در یکی از فعالیتهای فوق برنامه فعال باشد والدين و هم کلاسی هایش و بیشتر افراد مهم در زندگی دانش آموز به او دیدگاهی مطلوب تری دارند.

این نگرش به افرادی که از فعالیتها دوری می کنند و همواره سعی می کنند از نظر رتبه و نمره از دوستانشان پیشی بگیرند فقط در میان معلمان و والدین و افراد تحصیل کرده خانواده مثبت تلقی می شود. معلمان ممکن است احساس کنند که موفقیت تحصیلی مهمتر است اما بیشتر دانش آموزان برای این نظریه معلمشان ارزش کمی قائل هستند. علت اینکه دانش آموزان در مورد افرادی که در فعالیتهای فوق برنامه نخبه هستند نگرش مثبت تری دارند این است که آنها به عنوان یک ورزشکار، بازیگر و هدفمند و یا شهروندان خوب مدرسه تلقی می شوند که باعث ارزشمندی و افتخار كل مدرسه شده اند.

در عوض، آنها افرادی را که وقت و انرژی خود را صرف گرفتن مدارک بالا و افتخارات تحصیلی می کنند، افرادی خودخواه خودپسند و در مجموع غير اجتماعی می دانند. تنها زمانی که دانش آموزان نخبه نیز در فعالیتهای فوق برنامه فعالیت کنند می توانند نظر مساعد دیگران را به خود جلب کنند.


پروپوزال همراه با پنج فصل پایان نامه

مشخصات پروپوزال و پروژه:
عنوان : بررسی تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 21 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 90 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp19


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.