دانلود پروپوززال روش تحقیق سمینار مدیریت

 عنوان: تحلیل و تعیین نوع ارتباط میان روش های مختلف تامین مالی با ریسک سیستماتیک و غیر سیستماتیک
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 30 صفحه
کد: 26 pz


قسمتی از این پروپوزال:

در این تحقیق، روش گردآوری داده های مربوط به ادبیات تحقیق روش کتابخانه ای (شامل اطلاعات موجود در هفته نامه ها، ماهنامه ها و سالنامه ها، کتب و مقالات مختلف و نشریات داخلی و خارجی) می باشد و همچنین داده های مربوط به متغیرهای تحقیق از صورت های مالی حسابرسی شده شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از نرم افزار ره آورد نوین و مراجعه به سایت های مربوط به گزارش های مالی شرکت ها استخراج می شود.

تعاریف اصطلاحات کلیدی

متغیر وابسته ریسک سیستماتیک نوعی از ریسک است که گاه باعث سقوط ناگهانی در ارزش سهم یک شرکت می شود و بسیار مشهود است. این ریسک به عوامل بیرونی مربوط می شود یعنی میزان تورم در اقتصاد یک کشور، نرخ ارز در بازار و حتی رفتارهای سیاسی حکومت ها در یک جامعه می تواند بر بورس تاثیرگذار باشد. ریسک غیر سیستماتیک ریسکی که میتوان از وقوع آن پیشگیری کرد. این ریسک معمولا درون گراست و به خود شرکت عرضه کننده سهم در بازار مربوط می شود.

این ریسک زاییده مؤلفه هایی از قبیل ضعف مدیریت، نوع ماشین آلات، سخت افزار، نرم افزار، قدیمی و جدید بودن، کارا یا کارا نبودن، همچنین به نوع رفتار سهامداران در آن شرکت و از طرفی نوع محصولی که تولید می شود، قدرت رقابت پذیری شرکت ارائه دهنده سهم در بازار با شرکت های همطراز خودش می باشد. 

متغیرهای مستقل جریانهای نقد عملیاتی جریانهای نقدی عملیاتی عبارت است از جریان نقد ورودی و خروجی ناشی از فعالیتهای اصلی و مستمر مولد درآمد عملیاتی واحد تجاری و نیز آن دسته از جریان های نقدی که ماهیتاً به طور مستقیم قابل ارتباط با سایر طبقه های جریان های نقدی صورت جریان وجوه نقد نمی باشند. نوسان جریانهای نقدی عملیاتی نشان دهنده نوسان و عدم اطمینان نسبت به محیط عملیاتی شرکت است.

پر نوسان بودن محیط عملیاتی، خطای پیش بینی ها و برآوردها را افزایش می دهد (دیچو و دیچو، 2002). رشد فروش یکی از شاخص های ارزیابی فعالیت شرکت می باشد. رشد مستمر درآمد فروش و سود منجر به آن می شود که بازار ریسک کمتری را برای شرکت در نظر بگیرد.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.