عنوان: بررسی ارتباط بین متغیر های کلان اقتصادی با ساختار سرمایه در بازار سرمایه ایران
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 23 صفحه
شماره 558


قسمتی از این پروپوزال:

تحقیق حاضر بر اساس طبقه بندی بر مبنای هدف از نوع تحقیقات کاربردی می باشد چرا که باعث توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص می باشد و در ارزیابی و استفاده مدیران شرکت ها در تصمیم گیری های ساختار سرمایه در زمان وجود شرایط پر نوسان اقتصادی کشورمی تواند مشکل گشا باشد .

و از نظر طبقه بندی بر مبنای روش و ماهیت از نوع تحقیقات همبستگی بوده زیرا ضریب همبستگی شاخص دقیقی است که میزان ارتباط بین دو متغیر را مشخص می کند و در اینجا ما به دنبال ارتباط بین متغیر های کلان اقتصادی و ساختار سرمایه در شرکت های پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران هستیم .

جامعه ، نمونه آماری و روش نمونه گیری محدوده و فضای مطلوب محقق ، جامعه های آماری را معین و مشخص می کند . بنابراین تعریف ، جامعه آماری عبارتست از تعدادی از عناصر مطلوب مورد نظر که حداقل دارای یک صفت مشخصه باشند . صفت مشخصه ، صفتی است که بین همه عناصر جامعه آماری مشترک بوده و متمایز کننده جامعه آماری از سایر جوامع باشد . هر بخشی از جامعه آماری را نمونه گویند .

به عبارت دیگر نمونه عبارتست از تعداد محدودی از آحاد جامعه آماری که بیان کننده ویژگیهای اصلی جامعه باشد . (عادل آذر ، مومنی،1385 )1 اصولاً فرآیند یک تحقیق را می توان تلاشی برای درک رفتار جامعه دانست که بر پایه اطلاعات به دست آمده از نمونه صورت می گیرد ؛ زیرا جمع آوری اطلاعات برای کل جامعه آماری مستلزم صرف هزینه و زمان زیادی می باشد . از این گذشته در بعضی از موارد نیز جمع آوری اطلاعات از کل جامعه امری غیر منطقی می باشد.

لذا ناچار به استخراج نمونه می باشیم . البته بدیهی است که نمونه گیری موجب کاهش قطعیت و اطمینان نتایج به دست آمده می شود. به طور کلی عواملی نظیر ماهیت تحقیق ، توزیع جامعه و مقدار فاصله اطمینان بر روی حجم نمونه مؤثر می باشند و بایستی در هنگام انتخاب نمونه به این عوامل توجه داشت تا بتوان خصوصیات جامعه آماری را با استفاده از نتایج نمونه آماری برآورد نمود .

در این تحقیق جامعه آماری ، کلیه شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1384 تا 1388 می باشند که دارای ویژگیهای زیر باشند :

1. حداکثر تا ابتدای سال 1384یا قبل از آن در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده و تا پایان سال 1388 سهام آنها مورد معامله قرار گرفته باشد و تاریخ تراز نامه آنها مربوط به 29/12 هر سال باشد. 2. حداکثر یک ماه بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ، سهام آنها مورد معامله قرار گرفته باشد.

روش نمونه گیری،نمونه گیری بصورت هدفمند بوده و تعداد 125 شرکت با توجه به شرایط بالا انتخاب شده اند .


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.