رهبران خدمتگزار به علت همدلی با پیروان و پذیرش کامل از جانب آنان، که از قابلیت اعتماد و اطمینان به آنها ناشی می شود و به علت رهبری از طریق الگوسازی و خلق نمونه های اخلاقی در سازمان، مورد اعتماد قرار می گیرند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی رابطه بین رهبری خدمتگزار و اعتماد کارکنان به رهبر در اداره کل تعاون استان کرمان

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
25 صفحه
شماره:
484


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

اعتماد برای موفقیت سازمانی، انجام تغییرات مداوم در نقش ها و تکنولوژی ها و همچنین طراحی مشاغل و مسئولیت ها ضروری می باشد. اعتماد می تواند اثرات درون فردی و بین فردی ایجاد کند، و روابط درون و برون سازمان را تحت تأثیر قرار دهد(دانایی فرد و همکاران؛1388).

بنابراین افول اعتماد به رهبر در سازمان های دولتی، یکی از مسائلی است که باعث ایجاد کارکنانی بی انگیزه و بی تفاوت می شود و اجرای کند برنامه ها را سبب می گردد (قلی پور و همکاران؛1388) و همچنین سطح پایین اعتماد به رهبر باعث می شود که کارکنان جریان اطلاعات را در سازمان منحرف کنند و سوءظن و بدگمانی در بین کارکنان رواج یابد و ارتباطات باز و صادقانه در سازمان از بین برود و تصمیمات سازمان کیفیت مطلوبی نداشته باشد(فرهنگ و همکاران؛1389).

اعتماد به رهبری، یک وضعیت روحی شامل قصد آسیب پذیری بر اساس انتظارات مثبت از اهداف یا رفتار طرف مقابل است(Sendjaya-Pekerti,2010). وجود اعتماد در اداره تعاون مانند سایر سازمانها و موسسات مالی و اداری از اهمیت خاصی برخوردار بوده به طوری که تبعات ناشی از فقدان آن باعث بروز رفتارهای خودخواهانه و خودمحور در کارکنان، کاهش مشارکت در تصمیم گیری ها(پناهی؛1390)، عدم تحقق اهداف و استراتژی ها شده و به طورکلی تأثیری منفی بر بهره وری سازمانی خواهد گذاشت (قربانی و باب-الحوائجی ؛1391).

ضرورت تاکید بر اعتماد عمومی و اعتماد به رهبری روز به روز در حال افزایش است و همچنین الزام توزیع قدرت و توانمندسازی در کشورهایی که فرایند دموکراتیزه شدن را طی می کنند، وجود رهبری خدمتگزار را ضروری ساخته است(Birkenmeier et al,2012).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.