کلمات کلیدی تحقیق:

خدمت:

خدمت یعنی کالایی اقتصادی و غیر فیزیکی که شخص، بنگاه یا صنعت برای استفاده دیگران تولید کرده است و هر بنگاهی که محصول آن کالای غیر مریی و غیر ملموس باشد به عنوان یک بنگاه خدماتی شناخته می شود.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی کیفیت خدمات دوسویه بین تولیدکننده و تأمین کننده در شرکت روغن گلکاران بم

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
46 صفحه
شماره:
425


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

کلمات کلیدی تحقیق: خدمت: خدمت یعنی کالایی اقتصادی و غیر فیزیکی که شخص، بنگاه یا صنعت برای استفاده دیگران تولید کرده است و هر بنگاهی که محصول آن کالای غیر مریی و غیر ملموس باشد به عنوان یک بنگاه خدماتی شناخته می شود.

کیفیت: مرغوبیت، مطلوبیت و مجموعه ویژگی های یک کالا و عرضه کننده آن (نه تنها از لحاظ کیفی بلکه از دیدگاه کمی، بها و غیره) که باعث می شوند آن کالا مورد تقاضا قرار گیرد و فروش رود.

کیفیت خدمات: کامل ترین تعریف از کیفیت خدمات از سوی پاراسورامان و همکارانش ارائه شده است: «کیفیت خدمات شکلی از نگرش مرتبط با رضایت اما نه معادل با آن است که از مقایسه میان انتظارات مشتری از خدمات و عملکرد خدمات به دست می آید» (عطافر و شفیعی، 1385: 3).

زنجیره تأمین: زنجیره تأمین، شبکه ای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام، تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطه ای و توزیع محصولات نهایی به مشتریان را انجام می دهد. زنجیره تأمین در سازمان های تولیدی و خدماتی وجود دارند. پیچیدگی زنجیره ممکن است از صنعتی به صنعت دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر به شدت تغییر کند (فیض آبادی، 1382: 47).

تحلیل شکاف: دارای مولفه های استاندارد شده ای است که برای اندازه گیری انتظارات و ادراکات مشتریان درباره کیفیت خدمات به کار می رود. شکاف مستقیم: به بررسی شکاف های مدل پاراسورامان میان تولیدکننده و تأمین کننده در جهت جریان کالا (از سمت تأمین کننده به تولیدکننده) می پردازد.

شکاف معکوس: به بررسی شکاف های مدل پاراسورامان میان تولیدکننده و تأمین کننده در خلاف جهت جریان کالا (از سمت تولیدکننده به تأمین کننده) می پردازد. روش تحقیق پایه هر علمی، روش شناخت آن است و اعتبار و ارزش قوانین هر علمی به روش شناختی مبتنی است که در آن علم به کار می رود. روش راهی است که به منظور دستیابی به حقیقت علوم باید پیمود و پژوهش عبارتست از: مجموعه فعالیت هایی که پژوهشگر با استفاده از آن ها به قوانین و واقعیات پی می برد، روش تحقیق نیز مجموعه ای از قواعد، ابزار و راه های معتبر و نظام یافته برای بررسی واقعیت ها، کشف مجهولات و دستیابی به راه حل مشکلات است ( خاکی، 1387: 19).

با توجه به هدف این پژوهش (بررسی کیفیت خدمات دو سویه میان تولیدکننده و تأمین کننده در شرکت روغن گلکاران بم)، این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است، به این دلیل که نتایج این تحقیق می تواند برای بهبود کیفیت خدمات در زنجیره تأمین و افزایش رضایت مشتری ها در شرکت روغن گلکاران بم به کار رود و از نظر ماهیتی، پیمایشی- تحلیلی است. به این دلیل پیمایشی است که اقدام به اندازه گیری عملیاتی کیفیت خدمات می شود و تحلیلی است، زیرا رابطه بین عوامل بررسی می شود و همچنین نتایج به جامعه بزرگتر تعمیم داده می شود. مدل نظری تحقیق پاراسورامان و همکاران افتخار اعلام تحقیق در مورد کیفیت خدمات را از آن خود کردند ( پاراسورامان و همکاران، 1990، 1988، 1985).

این نویسندگان بر مبنای تحقیق کیفی، برآورد کیفیت خدمات حاصل شده از اطلاعات در مورد تعدادی از خدمات را به جای انتظار داشتن ابعاد کیفیت کالا در بخش تولیدی، تنظیم کردند. نخستین نتایجی که به واسطه عملکرد برخی شرکت های خدماتی به دست آمد، بیانگر ابعاد کیفیت خدمات شامل: لمس پذیری، قابلیت اطمینان، تفاهم، شایستگی، احترام، صداقت، دسترسی، ارتباط و درک مشتری می شود. یک بررسی دیگر که منجر به یک درجه بندی 22 بخشی شد سروکوال نامیده شد که کیفیت خدمات را مبتنی بر 5 بعد لمس پذیری، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و همدلی برآورد کرد.

این روش صرفاً بر انتظارات مشتریان استوار است و سپس ادارکات را بررسی می کند. این نویسندگان کیفیت خدمات را به عنوان شکاف بین انتظارات مشتری برای خدمات و ادراکاتشان از عملکرد خدمات، توصیف کردند. ابعاد مشترک در نظرات همه دانشمندان نشان می دهد که ابعادی چون دانش و توانایی کارکنان، فروتنی، کامل بودن خدمات، سرعت و صحت در ارائه خدمات، زیبایی فضای ارائه خدمات از اهمیت بیشتری برخوردار است (الوانی، 1382: 17).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.