چارچوب نظری مبنایی است که پژوهشگر براساس آن در باره رابطه بین عواملی که در ایجاد مسئله مهم تشخیص داده شده اند نظریه پردازی می کند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی و شناسایی عوامل تأثیرگذار بر ریسک اعتباری و ارائه راهکارهای کاهش آن در بانک توسعه

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
شماره:
403


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

چارچوب نظری تحقیق : چارچوب نظری مبنایی است که پژوهشگر براساس آن در باره رابطه بین عواملی که در ایجاد مسئله مهم تشخیص داده شده اند نظریه پردازی می کند به طور کلی چارچوب نظری پایه ای است که تمام تحقیق بر روی آن تکیه می کند .

مطالبات معوق بانک ها زاییده دو اصل است :

یکی بخش اختیاری و اراده فرد تسهیلات وام گیرنده و دیگری تاثیر عوامل خارج از حیطه اختیار تسهیلات گیرنده می باشد که شرایط اقتصادی تغییرات نرخ سود و جنگ ها را شامل می شود . آنچه مهم می نماید مسایل ارادی و اختیاری طرف قرارداد بانک است .

1-عدم بررسی و کارشناسی دقیق فنی مالی و اقتصادی و عدم اعتبار سنجی کامل مشتری و عدم توجه به ظرفیت و شخصیت(حقیقی و حقوقی) در هنگام اعطای تسهیلات و نظارت بر مصرف و برگشت منابع توسط موسسات مالی و اعتباری

2-در شرایطی که نرخ تورم واقعی در کشور بالاتر از نرخ تسهیلات معوق که عمدتا با نرخ های پایین اعطا شده است می باشد خود عامل و انگیزه ای جهت عدم برگشت منابع می باشد زیرا مشتری در این شرایط یک رفتار منطقی اقتصادی از خود نشان می دهد .

3-ورود بی حد و حصر کالاهای خارجی به قیمت پایین و عدم فروش محصولات تولیدی داخل کشور است که این مسئله علاوه بر بروز ظهور کمبود نقدینگی برای صاحبان صنایع تولیدی موجبات صنایع و بیکاری در آینده را دامن خواهد زد.

• درا ین تحقیق از هر دو روش گردآوری اطلاعات استفاده شده است .در روش میدانی پس از بررسی روش های مختلف وجمع آوری نظرات اساتید،ابزار پرسشنامه مناسب ترین روش تشخیص داده شده است از نظر مکانی نیز اطلاعات را می توان به هر یک از راه های اشاره شده در فوق در محیطی واقعی که پدیده ها روی میدهند یادرمحیط آزمایشگاهی گردآوری کرد اطلاعات این پژوهش در محیط واقعی جمع آوری شده است.

منابع اطلاعاتی نیز می تواند دست اول یا دست دوم ویا هر از دو نوع باشد در این تحقیق از هر دو منبع اطلاعاتی استفاده شده است به این ترتیب که پرسشنامه توزیع شده از منابع دست اول است نمونه های اطلاعات دست دوم به کارگرفته شده نیز عبارتند از مقاله های موجود در نشریات معتبر مدیریتی وبازاریابی که از پایگاههای علمی اینترنت اخذ گردیده است به علاوه مجله های علمی ،نمایه ها پایان نامه های دکترا و کارشناسی ارشد و کتاب های مرتبط با موضوع در این پژوهش برای گردآوری داده های لازم از پرسشنامه استفاده شده است.

برای طراحی پرسشنامه از کتب و مقالات ورهنمودهای بانک مرکزی ایران در زمینه مدیریت ریسک اعتباری ونظر کارشناسان وخبرگان حوزه ریسک اعتباری بانک استفاده شده بر اساس آن نشانگرهایی مشخص شده است پس از گرداوری نشانگرها با راهنمایی اساتید راهنما ومشاور پرسشنامه تدوین شده است درنهایت پرسشنامه با 32سوال اماده اجرا شده است.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.