روشهای تحقیق در واقع ابزارهای دستیابی به واقعیت به شمار می رود. در هر پژوهش، پژوهشگر تلاش می کند تا مناسب ترین روش را انتخاب کند؛ و آن روشی است که دقیق تر از روش های دیگر قوانین، واقعیت را کشف کند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
40 صفحه
شماره:
375


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

روش تحقیق:

روشهای تحقیق در واقع ابزارهای دستیابی به واقعیت به شمار می رود. در هر پژوهش، پژوهشگر تلاش می کند تا مناسب ترین روش را انتخاب کند؛ و آن روشی است که دقیق تر از روش های دیگر قوانین، واقعیت را کشف کند. بنابراین شناخت واقعیتهای موجود و پی بردن به روابط میان آنها مستلزم انتخاب روش پژوهشی مناسب است(دلاور، 25،1385).

تحقیق حاضر بدنبال رابطه علّی بین چند متغیر بوده است و رابطه علّت و معلولی را نشان داده است. از این رو، روش تحقیق توصیفی و پیمایشی می باشد. چون تاثیر بین متغیرها با مدل معادلات ساختاری اندازه گیری می شود.

نوع تحقیق بر اساس هدف: تحقیقات علمی بر اساس هدف تحقیق به سه دسته تقسیم می شوند: بنیادی، کاربردی و تحقیق و توسعه (سرمدوهمکارانش،1379و76). از آنجایی که این تحقیق نشان می دهد که چگونه اقدامات مرکز خرید هایپراستار در زمینه مسئولیت اجتماعی بر ادراک مصرف کننده از جذابیت مرکز خرید و ارزیابی آنان از خرید اثر می گذارد، «کاربردی» خواهد بود. هدف تحقیقات کاربردی توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است . به عبارت دقیق تر تحقیق کاربردی تلاشی برای پاسخ دادن به یک معضل و مشکل عملی است که در دنیای واقعی وجود دارد(خاکی،94،1389).

نوع تحقیق بر حسب نحوه گردآوری داده ها(طرح تحقیق) تحقیق حاضر بر اساس چگونگی بدست آوردن داده های مورد نیاز(طرح تحقیق)، توصیفی(غیر آزمایشی) از نوع«پیمایشی» می باشد. تحقیق توصیفی شامل مجموعه روش هایی است که هدف آنها توصیف کردن شرایط یا پدیده های مورد بررسی است. اجرای تحقیق توصیفی می تواند صرفاً برای شناخت شرایط موجود یا یاری دادن به فرایند تصمیم گیری باشد. که تحقیق حاضر از نوع پیمایشی به شیوه مقطعی می باشد. برای بررسی توزیع ویژگیهای یک جامعه آماری روش تحقیق پیمایشی بکار می رود ( سرمدوهمکارانش، 1382،76).

با توجه به ماهیت پژوهش حاضر برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. در طراحی پرسشنامه از طیف 5 تایی لیکرت استفاده شده است. در این پژوهش از ابزار بررسی مدارک و اسناد به عنوان داده های ثانوی نیز استفاده شده است. در این روش، برای تعاریف متغیر ها و مفاهیم موجود، لازم بر استفاده از مقالات و پایان نامه های داخلی و خارجی شدیم. بدین منظور از منابع در دسترس فیش برداری شده و در آخر به طور مرتب متن های مناسب را کنار هم گذاشته و در پژوهش حاضر بکار برده ایم.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.