جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهره وري نيروي انساني ...

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
شماره:
354


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

به نظر تافلر عصري که در آن به سر ميبريم دوران سلطه دانايي است (مقدس، 1386،ص29) در سطح کشورها، تحولات کنوني جهان و تجارب پيشين توسعه، نوآوري و بهرهوري را بعنوان مناسبترين محمل پيشبرد توسعه در قرن جديد تثبيت نموده است. به عبارت ديگر، رفته رفته بر سر اين موضوع که ورود و يا ماندن در فهرست جهاني کشورهاي توليد و عرضه کننده انديشه، کالا و خدمات، با توجه به دو اصل پيشگفته، تحقق مييابد، اتفاق نظر همگاني پديد آمده است.

در اين بين بهرهوري معياري شناخته شده براي ارزيابي توان رقابتپذيري توليدات يک نظام بشمار ميرود. همچنين به منظور برقراري توازن بين تلاشهاي اقتصادي – اجتماعي و استانداردهاي زيست محيطي، يک رويکرد جامع و پويا ارايه ميدهد(پروكوپنكو، 2003، ص 92) بسياري از کشورها توانستهاند بخشي از رشد اقتصادي خود را از اين طريق تامين نمايند، و بجاي افزايش در مصرف نهادهها و سرمايه گذاريهاي جديد، به استفاده بهينه از ظرفيتهاي موجود همت گماشته اند.

امروزه کشورها براي رشد و توسعه از رويکردي ترکيبي سود ميبرند. بدين معني که ضمن ايجاد ظرفيتهاي جديد، از ظرفيتهاي موجود نيز بطور بهينه استفاده ميکنند. براي نمونه، طي يک دوره ده ساله 60 درصد رشد اقتصادي ژاپن از افزايش بهرهوري و 40 درصد از محل ايجاد ظرفيتهاي جديد صورت گرفت. آمريکا و مالزي نيز هر يک به ترتيب 50 درصد و 5/42 درصد از رشد اقتصادي خود را از طريق بهبود بهرهوري بدست آوردهاند.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.