دانشجویانی که در رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند و تجربه کافی در ارائه پروپوزال ندارند می توانند پروپوزال آماده ی این رشته را به آسانی از سایت های اینترنتی خریداری کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در سازمان تامين اجتماعي


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
43 صفحه
شماره:
339


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند و تجربه کافی در ارائه پروپوزال ندارند می توانند پروپوزال آماده ی این رشته را به آسانی از سایت های اینترنتی خریداری کنند. در تعریف رشته مدیریت مالی می توانیم بگوییم که به مدیریت وجوه مالی جهت حصول اهداف سازمان مدیریت مالی می گویند. سازمان ها و ادارات مختلف با مشورت گرفتن از مدیران مالی خود تصمیمات مالی جدی ای می گیرند. دانشجویان رشته مدیریت مالی بایستی در طول دوران تحصیل تلاش خود را بکنند تا بتوانند صفت مدیریت را در وجود خود پرورش دهند. ویژگی مدیریت از جمله ویژگی هایی است که به توانایی افراد می افزاید و قابلیت آنها را بالا میبرد.

هر پژوهش علمی، علاوه بر مد نظر قرار دادن اهدافی خاص، دارای ضرورتهایی نیز می‌باشد. تحقیقات نشان داده¬اند که فرآیندهای عدالت، نقش مهمی را در سازمان ایفا می کنند و اینکه چطور و چگونه برخورد با افراد در سازمانها ممکن است باورها، احساسات، نگرشها و رفتار کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد. رفتار عادلانه از سوی سازمان با کارکنان عموماً منجر به تعهد بالاتر آنها نسبت به سازمان و رفتار شهروندی فرانقش آنها می شود. از سوی دیگر افرادی که احساس بی عدالت کنند، به احتمال بیشتری سازمان را رها می کنند یا سطوح پایینی از تعهد سازمانی را از خود نشان می دهند و حتی ممکن است شروع به رفتارهای ناهنجار مثل انتقامجویی کنند. بنابراین درک اینکه چگونه افراد در مورد عدالت در سازمانشان قضاوت می کنند و چطور آنها به عدالت یا بی¬عدالتی درک شده، پاسخ می دهند؛ از مباحث اساسی خصوصاً برای درک رفتار سازمانی است(باس، 2001: 255). با توجه به مطالب ذکر شده فوق، بررسی ارتباط مقولات مختلف سازمان با عدالت و شهروندی سازمانی؛ ضروری به نظر می¬رسد. با توجه به اینکه نمونه مطالعاتی در این تحقیق، سازمان تأمین اجتماعی است.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.