اگر دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی هستید و وقت کافی برای ارائه پروپوزال ندارید می توانید پروپوزال رشته خود را به صورت رایگان از سایتهای معتبر دانلود کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسي رابطه بين عوامل سازماني ، مديريتي و ارتقاء بهره وري نيروي انساني


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
31 صفحه
شماره:
336


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

اگر دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی هستید و وقت کافی برای ارائه پروپوزال ندارید می توانید پروپوزال رشته خود را به صورت رایگان از سایتهای معتبر دانلود کنید. دانشجویانی که رشته ی مدیریت بازرگانی را برای تحصیل انتخاب می کنند در طول دوران تحصیل ارزیابی راه حل های مختلف در مورد هر مسئله, تصمیم گیری و اجرای تصمیمات را به خوبی می آموزند. در رشته مدیریت بازرگانی دانشجویان در پیرامون چگونگی کنترل سود ,سرمایه ,هزینه , استفاده بهینه از امکانات موجود بحث و مطالعه می کنند. دانشجویان این رشته نیز مانند دانشجویان دیگر رشته ها پس از گذراندن واحد هایی که از سوی دانشگاه ها ارائه می شود به طور کامل با جزئیات رشته آشنا می شوند .

علل مختلف از جمله عدم کفایت درامدهای ارزی، وابستگی نامطلوب به درآمد نفت و سهم ناچیز صادرات غیر نفتی وعدم رقابت پذیری کالاها و خدمات در بازار جهانی، بایستی با دید گسترده‌تر و عمیق‌تری به بهره‌وری و مفهوم توسعه توجه نماید. توسعه بر اساس مفاهیم و نظریه‌ها، فرایندی بسیار پیچیده، دقیق و طولانی است که دلالت بر گذر از یک مرحله مشخص تاریخی با ساختار اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی معین، به مرحله مشخص دیگری با ویژگی‌های معین دارد ودر این گذر، مبانی علمی و فنی تولید از وضعیت ما قبل صنعتی به وضعیت جامعه صنعتی تبدیل می‌گردد ( همان منبع ، میرزایی : 3 ) . اهمیت سرمایه های انسانی در ارتقاء و رشد بهره وری یکی ازمهم ترین موضوعاتی است که مورد توجه صاحب نظران علم مدیریت قرارگرفته است. بر همین اساس دهه پایانی قرن بیستم را عصر توانمندسازی سرمای ههای انسانی نامیده اند ( قابضی ، 1392 : 3 )

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.