فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تغییرات بنیادین در دنیای تجارت شده است. امروزه، با استفاده از ابزارهای گوناگون انتقال اطلاعات، امکان ارتباط هرچه بیشتر و بهتر با مشتریان و درنتیجه آگاهی از خواسته ها و نیازهای آنها فراهم شده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران مطالعه مورد :بانک پارسیان


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
34 صفحه
شماره:
321


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

سایت های بسیاری برای رشته مدیریت مالی وجود دارد, اما همه این سایت ها امکان دانلود سریع و آنلاین پروپوزال آماده این رشته را ندارند. از جمله گرایش های رشته ی مدیریت می توانیم به رشته مدیریت مالی اشاره داشته باشیم که از ویژگی فارغ التحصیلان این رشته آشنایی آن ها با نظام های مالی جهانی و ابزارهای مالی پیشرفته و به روز می باشد. اگر این دانشجویان با نکات ذکر شده در بالا آشنایی داشته باشند می‌تواننداز موقعیت خوبی برخوردار بشوند و با ارائه ایده های جدید به پیشرفت مسائل مالی کشور ,جامعه و یا حتی محل کارخود خدمت کنند . فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تغییرات بنیادین در دنیای تجارت شده است.

امروزه، با استفاده از ابزارهای گوناگون انتقال اطلاعات، امکان ارتباط هرچه بیشتر و بهتر با مشتریان و درنتیجه آگاهی از خواسته ها و نیازهای آنها فراهم شده است. این امر برای صنایع خدماتی اهمیت بیشتری دارد. زیرا این صنایع نیاز دارند تا برای حفظ و افزایش میزان سود خود، وفاداری مشتریان را نسبت به خود افزایش دهند و از گرایش آنها به سمت رقبا جلوگیری نمایند. امروزه بدون استفاده از ابزارهای جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات شانس بسیار کمی برای باقی ماندن در دنیای رقابت وجود خواهد داشت. صنعت بانکداری یکی از مهمترین صنایع خدماتی است و بهبود عملکرد این صنعت میتواند گام مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی باشد. از طرف دیگر امروزه با ورود فناوری اطلاعات به صنعت بانکداری و ورود بانکها به دنیای مجازی، لازم است تا عملکرد این بانکها به گونهای دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.